Nu vi snakker SU osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Pige2009

Noneother skriver:

Min budget er sat højt nok til almindelige uforudsete, men det nytter ikke meget når der kommer ekstraregninger for 10.000 væltende ind ad døren lige pludselig. Man har jo i forvejen begrænsede midler på SU.

Jeg håber virkelig at du har ret i at jeg burde kunne få kontanthjælp den måned, men de der kommune mennesker er nogle stædige sataner, og reglerne tolkes meget forskelligt afhængig af hvem af dem man taler med.

Der burde jo være de samme regler for alle. Hvor er det også bare træls med det uforudsete

Held og lykke med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg slutte min udd i maj og fik kontanthjælp fra 1 juni til 1 aug og have så job der så det kan lad sig gøre.Du må bare ikke have mere ind under 10000 kr i banken f.eks.

Henriette

Anmeld

26. marts 2012

SHERO

Jeg stod i samme situation sidste sommer, og kommunen kunne ikke hjælpe med KH. Jeg kunne søge en engangsydelse til mine udgifter og så levede vi af børnefamilieydelsen. Men prøv at snakke med din su-vejleder, for hvis du kommer på elevløn kan du nok søge et slutlån ved su der kan dække de 2 måneder, selvfølgelig en træls gæld, men så kan i jo klare det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.