Forårs/sommer garderobe til børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Mussen2

Hvad går i efter/lægger vægt på når i køber sko, sandaler og jakke til børnehavebørnene?

Tænker på om man med fordel kan vælge noget frem for andet...ex. Som Lone skriver en vandafvisende kondisko. Jeg selv tønker om snudebeskytter på sko er at foretrække pg velcro! H

Hvad med en fleecejakke og en softshell, er detikke en del af outfittet? Det har vi brugt i dagpleje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Pikku Myy

Børnehave er vel egentlig ikke meget anderledes end vuggestue, udover at man lige skal tænke over at barnet nu skal til at klare af- og påklædning selv. Det er hvertfald en af de ting de lægger meget vægt på i "vores" børnehave. Det betyder velcro i skoene, elastisk i bukserne, jakker med lynlåsen foran osv.

Mht lige præcis hvad der fungerer bedst, så snak med børnehaven. De har sikkert deres måde at gøre det på I "vores" børnehave skal vi fx overhovedet ikke sende skiftetøj med...

Anmeld

19. marts 2012

Mussen2

Pikku Myy skriver:

Børnehave er vel egentlig ikke meget anderledes end vuggestue, udover at man lige skal tænke over at barnet nu skal til at klare af- og påklædning selv. Det er hvertfald en af de ting de lægger meget vægt på i "vores" børnehave. Det betyder velcro i skoene, elastisk i bukserne, jakker med lynlåsen foran osv.

Mht lige præcis hvad der fungerer bedst, så snak med børnehaven. De har sikkert deres måde at gøre det på I "vores" børnehave skal vi fx overhovedet ikke sende skiftetøj med...

Min datter går i dagpleje, så vyggestue/børnehave er ukendt land for mig. Jeg får desværre ikke mulighed for at spørge børnehaven, da jeg alkerede nu skal have købt ind og hun starter først til juni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.