hånd og fodaftryk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

MelikkazMoar

MissTas skriver:

lige præcis.. samme jeg vil ha lavet, bare med foden og så skal hendes fødselsdato også stå der

ja, dato overvejede jeg også.. men jeg var ikke sikker, så lod vær

men nu jeg jo så gravid igen, og den næste skal da også ha et håndaftryk på mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

MissTas

MelikkazMoar skriver:

ja.. man må prøve sig meget frem.. det tager tid, men pludselig er den der

men ud fra jeres billede ser det ikke ud til at være sådan noget alm maling som man maler malerier med ? det ligner noget meget tyndt noget? ..

Anmeld

17. marts 2012

Kløver

MissTas skriver:

hej piger ..

nogle der har fået lavet fod eller håndaftryk af deres lille guldklump ?

sagen er den at jeg gerne vil ha lavet et fodaftryk af min datter på et papir og så ha det tatoveret .. men hvad bruger man til at lave sådan et aftryk, som ikke er skadeligt for hendes hud og så man samtidig kan se foden tydeligt på papiret ?..

Vi brugte almindeligt akryl maling, og var lige til at vaske af igen, og blev fint fodaftryk

Anmeld

17. marts 2012

ano14316

MissTas skriver:

hej piger ..

sagen er den at jeg gerne vil ha lavet et fodaftryk af min datter på et papir og så ha det tatoveret .. men hvad bruger man til at lave sådan et aftryk, som ikke er skadeligt for hendes hud og så man samtidig kan se foden tydeligt på papiret ?..

Jeg har brugt ansigt maling til at tage aftryk.

Vi blev anbefales sovsekulør, og det fungerede bare slet ikke

Anmeld

17. marts 2012

Tona

MissTas skriver:

hej piger ..

Jeg købte noget maling i en legetøjsbutik som er beregnet til det. Det var uden skadelige indholdsstoffer, så det kan fås hvis du går op i det. Ellers bruger mange bare alm. akrylmaling og der sker nok næppe heller noget ved at bruge det den ene gang.

Et lille tip: tag aftrykket mens hun sover hvis du kan komme afsted med det. Så går det meget nemmere. Jo ældre de bliver jo mere stædige kan de være omkring ikke at ville folde hånden ud og det er jo ret vigtigt at aftrykket bliver tydeligt og ikke udtværet når du skal bruge det til en tatovering

Anmeld

18. marts 2012

MelikkazMoar

MissTas skriver:

men ud fra jeres billede ser det ikke ud til at være sådan noget alm maling som man maler malerier med ? det ligner noget meget tyndt noget? ..

billedet der bliver tattoveret efter er en kopi

det er almindelig akryl maling.. som man også maler på de læret..

Anmeld

1. april 2012

mulle01

Hvis man kunne tænke sig nogle fine aftryk i ramme, er de her super flotte

www.huskmigaftryk.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.