hånd og fodaftryk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.950 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

MissTas

hej piger ..

nogle der har fået lavet fod eller håndaftryk af deres lille guldklump ?

sagen er den at jeg gerne vil ha lavet et fodaftryk af min datter på et papir og så ha det tatoveret .. men hvad bruger man til at lave sådan et aftryk, som ikke er skadeligt for hendes hud og så man samtidig kan se foden tydeligt på papiret ?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

MelikkazMoar

MissTas skriver:

hej piger ..

sagen er den at jeg gerne vil ha lavet et fodaftryk af min datter på et papir og så ha det tatoveret .. men hvad bruger man til at lave sådan et aftryk, som ikke er skadeligt for hendes hud og så man samtidig kan se foden tydeligt på papiret ?..

jeg tog aftryk af min datter lige inden hun blev 4 mdr..

jeg sad med hende på skødet, og havde lidt maling malet på et stykke papir ganske tyndt, så jeg ku trykke hendes hånd ned i det, og så når hun lukkede hånden, tog jeg den over til det nye papir, og kildede hende ovenpå hånden så den igen åbnede og så trykkede vi ned

det gik faktis meget nemt..

Anmeld

17. marts 2012

MissTas

MelikkazMoar skriver:

jeg tog aftryk af min datter lige inden hun blev 4 mdr..

jeg sad med hende på skødet, og havde lidt maling malet på et stykke papir ganske tyndt, så jeg ku trykke hendes hånd ned i det, og så når hun lukkede hånden, tog jeg den over til det nye papir, og kildede hende ovenpå hånden så den igen åbnede og så trykkede vi ned

det gik faktis meget nemt..

okay og det var bare ganske alm maling ? fx sådan noget man bruger til malerier eller ?

vil nemlig gerne ha et aftryk mens hendes fod ikke er særlig stor.. vil nemlig gerne ha lavet aftrykket på onsdag hvor hun er præcis 1 mrd.

Anmeld

17. marts 2012

MelikkazMoar

MissTas skriver:

hej piger ..

og vi brugte alm. akryl maling, da al andet blev for utydeligt for mig..

og så tog jeg og vaskede hurtigt og grundigt med vådserviet og derefter ibad ..

Anmeld

17. marts 2012

MelikkazMoar

MissTas skriver:

okay og det var bare ganske alm maling ? fx sådan noget man bruger til malerier eller ?

vil nemlig gerne ha et aftryk mens hendes fod ikke er særlig stor.. vil nemlig gerne ha lavet aftrykket på onsdag hvor hun er præcis 1 mrd.

arh ja, da melikka var så lille lavede vi aftruk i gips..  

Anmeld

17. marts 2012

MelikkazMoar

MissTas skriver:

Anmeld

17. marts 2012

MissTas

MelikkazMoar skriver:

arh ja, da melikka var så lille lavede vi aftruk i gips..  

okay.. så er det det jeg bruger også og håber at få et fint aftryk som jeg kan bruge til min tatovering

Anmeld

17. marts 2012

MelikkazMoar

MissTas skriver:

hej piger ..

ka desværre ikke få billedet ordenligt ind ? aner ikke hvorfor .. men du kan se det her : http://www.facebook.com/messages/651664530#!/photo.php?fbid=207819289302135&set=a.207811252636272.52461.145033775580687&type=3&theater

Anmeld

17. marts 2012

MelikkazMoar

MissTas skriver:

okay.. så er det det jeg bruger også og håber at få et fint aftryk som jeg kan bruge til min tatovering

ja.. man må prøve sig meget frem.. det tager tid, men pludselig er den der

Anmeld

17. marts 2012

MissTas

MelikkazMoar skriver:

ka desværre ikke få billedet ordenligt ind ? aner ikke hvorfor .. men du kan se det her : http://www.facebook.com/messages/651664530#!/photo.php?fbid=207819289302135&set=a.207811252636272.52461.145033775580687&type=3&theater

lige præcis.. samme jeg vil ha lavet, bare med foden og så skal hendes fødselsdato også stå der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.