:'( :'( Min stakkels lille dreng :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

Ciss

Stakkels lille væsen! Jeg får helt ondt i kroppen af at læse det! Han og I har da så sandelig været nok igennem fra før...... Og at blive ramt af to så usansynlige ting lige efter hinanden er mere end uretfærdigt.

Kan ikke gøre andet en at sende !

Dejligt at høre, at blodprøverne i hvert fald var fine!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

prettybutterfly

ER bare sååååå ked af at høre det søde, som jeg også skrev på Martins face profil i morges fatter SLET slet ikke hvordan sådan noget kan ske, når man er til tjek på rigshospitalet! Så tragisk, er helt tom for ord....

Anmeld

17. marts 2012

chael

Årh nej, for fanden da Det er bare noget af det værste!!

Kan godt forstå du har og stadiger ude af den, det ville jeg godt nok også være

Puha, mange tanker og herfra.

Håber trods alt din lille dreng klarer den, trods alt!

*Camilla

Anmeld

20. marts 2012

M.O.A.R.

Tak for hilsnerne i dejlige kvinder!

Det er sku heller ikke særlig sjovt, hverken for os eller for Simon.. Men han klarer det bare så flot, og beder sygeplejerskerne være forsigtig (han nyeste ord: forsigtig ) når de skal skifte forbinding, og når vi skifter tøj på ham siger han det også..

Vi kom hjem i går, og der måtte han have ny forbinding på 3 gange fordi de faldte af, og nu i dag har vi også måtte en tur til lægen og få en ny en på..
Samtidig fik vi fortalt sekretæren ved min læge hvor utilfredse vi var med den behandling vi havde fået af hendes kollega (inden vi blev indlagt første gang) og hun var tom for ord.

I torsdag om aftenen var jeg virkelig tæt på at kontakte medierne og få sat sikkerheden på børneamulatoriet i søgelyset, jeg var så langt nede psykisk og har det stadig ikke godt da jeg har svært ved at "glemme" (forstå mig ret) hvad der er sket.

Vi vil gå videre med begge ting. Klage over den sygeplejerske der er tilknyttet min læge og søge erstatning til min stakkels dreng fra Rigshospitalet.

Anmeld

20. marts 2012

Maja_4000

Tak for hilsnerne i dejlige kvinder!

Det er sku heller ikke særlig sjovt, hverken for os eller for Simon.. Men han klarer det bare så flot, og beder sygeplejerskerne være forsigtig (han nyeste ord: forsigtig ) når de skal skifte forbinding, og når vi skifter tøj på ham siger han det også..

Vi kom hjem i går, og der måtte han have ny forbinding på 3 gange fordi de faldte af, og nu i dag har vi også måtte en tur til lægen og få en ny en på..
Samtidig fik vi fortalt sekretæren ved min læge hvor utilfredse vi var med den behandling vi havde fået af hendes kollega (inden vi blev indlagt første gang) og hun var tom for ord.

I torsdag om aftenen var jeg virkelig tæt på at kontakte medierne og få sat sikkerheden på børneamulatoriet i søgelyset, jeg var så langt nede psykisk og har det stadig ikke godt da jeg har svært ved at "glemme" (forstå mig ret) hvad der er sket.

Vi vil gå videre med begge ting. Klage over den sygeplejerske der er tilknyttet min læge og søge erstatning til min stakkels dreng fra Rigshospitalet.

Han er bare sej ham Simon

Anmeld

21. marts 2012

M.O.A.R.

Maja_4000 skriver:

Han er bare sej ham Simon

Han er rigtig sej 

Anmeld

21. marts 2012

foto på lærred

Ej hvor frygteligt. Jeg kender ikke forhistorien.

Men tænk at I er på et hospital for noget helt andet, og så ender din dreng med at skulle have amputeret et led på sin finger. Ej men altså det er næsten helt uvirkeligt. Kan godt forstå du vil kæmpe for bedre sikkerhed og erstatning når du på et tidspunkt får kræfterne til det.

God bedring til din søn!!

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, uglewallstickers, indbydelser til dåb og fødseldag

Anmeld

22. marts 2012

M.O.A.R.

foto på lærred skriver:

Ej hvor frygteligt. Jeg kender ikke forhistorien.

Men tænk at I er på et hospital for noget helt andet, og så ender din dreng med at skulle have amputeret et led på sin finger. Ej men altså det er næsten helt uvirkeligt. Kan godt forstå du vil kæmpe for bedre sikkerhed og erstatning når du på et tidspunkt får kræfterne til det.

God bedring til din søn!!

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, uglewallstickers, indbydelser til dåb og fødseldag

Vi skal kæmpe med næb og klør!! Jeg sender erstatningspapirerne i dag.

Forhistorien var at vi var til tjek på børneambulatoriet efter vi havde været indlagt i 12 dage hvor de fandt ud af min søn havde en sjælden blodsygdom, og vi var inde for at høre om hvad blodprøvesvarerne af de prøver han havde fået taget om morgenen..

Tusind tak

Anmeld

22. marts 2012

serinasmor

hvodan kan sådan noget ske ???

hvor er det synd for ham ...

og hvr er det dejligt at hospitalet gør noget aktivt ved det - istedet for at tænke "det sker nok ikke igen" ... det er da bare mega frustrerende at der skal sådan noget til før der bliver børnesikret på BØRNEambulatoriet !!

Anmeld

22. marts 2012

M.O.A.R.

serinasmor skriver:

hvodan kan sådan noget ske ???

hvor er det synd for ham ...

og hvr er det dejligt at hospitalet gør noget aktivt ved det - istedet for at tænke "det sker nok ikke igen" ... det er da bare mega frustrerende at der skal sådan noget til før der bliver børnesikret på BØRNEambulatoriet !!

Ja hvordan sådan noget kan ske fatter jeg heller ikke! 

Ja de skal ikke have skyld for ikke at have gjort noget, oversygeplejersken kom ned og snakkede med mig om formiddagen dagen efter ulykken var sket, og hun havde allerede inden ambulatoriet åbnede fjernet bordene.

Vi var til tjek i mandags, og var så glad for at se de borde væk. Men man kan ikke lade være med at føle sig utilpas når man kommer hen i nærheden af hvor det skete

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.