Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi var til kontrol på Rigshoshospitalet igår. Vi var på ambulatoriet og var til undersøgelse. Desværre skete der det, at Simon fik et bord over fingrene og har fået amputeret halvdelen af det yderste led i går aftes. Bordet havde ramt så det stykke af fingeren der er fjernet kun hang i det yderste hudlag. Vi skal til tjek igen på mandag på Rigshospitalet på håndkirugisk ambulatorium og på børneambulatoriet hvor ulykken skete til blodprøver. Jeg har snakket med oversygeplejersken fra børneambulatoriet og borde og stole dernede fra er fjernet og hun går til den højeste ledelse og klager for os. De vil også tage op til diskussion hvordan de kan gøre det mere sikkert for børnene at være dernede og lege, hun beklagede selvfølgelig dybt og synes det var fuldstændig forfærdeligt at det var sket, hun vidste selvfølgelig godt det ikke gjorde en forskel, men det betød meget for os at hun kom og tog fat i os. Vi sidder nu hos min mor hvor vi tilbringer weekenden. Han har det godt efter omstændighederne og får smertestillende. Hans blodprøver var udover dette fine og hans blodprocent var på 5,9. Jeg er stadig lidt i chok, og var fuldstændigt ude af den igår. Martin har gud ske lov været meget fattet og har været en fantastisk støtte for Simon og for mig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bom skriver: Nej nej nej hvor er i da bare uheldige... Hvad var det for en finger??? Håber han tager det i stiv arm den lille mand..
Nej nej nej hvor er i da bare uheldige... Hvad var det for en finger??? Håber han tager det i stiv arm den lille mand..
Det er hans lillefinger på højre hånd og hans ringefinger havde også fået et ordentlig slag så han havde meget hævet finger og det havde blødt under neglen
Jeg har det simpelthen så forfærdeligt.. Jeg har bare lyst til at græde hele tiden, selvom han har det ok, trods omstændighederne. Han er så tapper, han smiler og er glad. Han har allerede lært at han ikke kan bruge hånden og er bare så dygtig.. Jeg er så stolt af ham, jeg er bare så forfærdelig ked af det er sket.
Ej øv det er fandme ikke iorden at deres borde/stole kunne gøre sådan noget. Håber han kommer ovenpå snart igen. De bedste ønsker herfra. .. Nåja hvad med en form for erstatning, kan han få det?
Øv for jeres lillemand Håber i har det godt efter omstændighederne.. Vildt at sådan noget kan ske.. Øv bøv.
Ved ikke om det på nogen måde kan hjælpe, men min lillebror blev født med en såkaldt 'handicappet' venstre hånd hvor der af de 5 fingre er 4 fingre hvor det yderste led mangler plus at han mangler neglen på lillefingeren. Han spiller håndbold og har det helt fint med hans 'lille hånd' Tænkte bare jeg ville skrive det
Ønsker jer en god weekend.
MaleneF skriver: Vi var til kontrol på Rigshoshospitalet igår. Vi var på ambulatoriet og var til undersøgelse. Desværre skete der det, at Simon fik et bord over fingrene og har fået amputeret halvdelen af det yderste led i går aftes. Bordet havde ramt så det stykke af fingeren der er fjernet kun hang i det yderste hudlag. Vi skal til tjek igen på mandag på Rigshospitalet på håndkirugisk ambulatorium og på børneambulatoriet hvor ulykken skete til blodprøver. Jeg har snakket med oversygeplejersken fra børneambulatoriet og borde og stole dernede fra er fjernet og hun går til den højeste ledelse og klager for os. De vil også tage op til diskussion hvordan de kan gøre det mere sikkert for børnene at være dernede og lege, hun beklagede selvfølgelig dybt og synes det var fuldstændig forfærdeligt at det var sket, hun vidste selvfølgelig godt det ikke gjorde en forskel, men det betød meget for os at hun kom og tog fat i os. Vi sidder nu hos min mor hvor vi tilbringer weekenden. Han har det godt efter omstændighederne og får smertestillende. Hans blodprøver var udover dette fine og hans blodprocent var på 5,9. Jeg er stadig lidt i chok, og var fuldstændigt ude af den igår. Martin har gud ske lov været meget fattet og har været en fantastisk støtte for Simon og for mig.
Åh nej altså, hvor er det skrækkeligt for jeres lille dreng og ikke mindst jer. Jeg kan godt forstå du er dybt ulykkelig, sådan noget må bare ikke ske.
Jeg håber han fortsat kommer til at klare det hele så flot. Det er virkelig vildt for sådan en lille mand. Kæmpe knus til jer og godt blodprocenten er på vej i den rigtige retning.
Nej ØV hvor er det skrækkeligt og rigtig synd for din lille supermand! Store kram og ønsker om god bedring til jer begge to
Gaia skriver: Ej øv det er fandme ikke iorden at deres borde/stole kunne gøre sådan noget. Håber han kommer ovenpå snart igen. De bedste ønsker herfra. .. Nåja hvad med en form for erstatning, kan han få det?
Ikke fa sygehuset så vidt patientvejlederen vidste. Men jeg kontakter vores forsikringsselskab på mandag, kunne simpelthen ikke overskue det i går
Nuuurh! Nej hvor er det bare uheldigt altså!!! Fik simpelthen helt tårer i øjnene... Kan godt forstå du er ked af og ulykkelig. Din dreng tager det flot og han skal nok klare sig fint, men man kan ikke lade være at være rigtig ked af det på hans vegne samt ked over situationen Øv! Kram herfra!
Ej helt ærligt !! Hvor er det altså bare synd for ham !!
Men han er en tapper lille mand !! Jeg mistede også det yderste led af min finder da jeg var lille .. Har ikke haft nogle gener af det eller noget Håber det kan hjælpe at høre
Nu går det forhåbentlig snart den rigtige vej igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128