Vil du gerne være gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

kimfrit

Maise skriver:

Ja det er et interesant indlæg, jeg har dog en tilføjelse. Nogle pco'er, bla. Mig har faktisk ægløsning hver måned og har alle naturlige tegn ved det og kan teste det på tests også. Sagen er bare atægtende ikke er ordentlig udviklet og derfor ikke bliver til noget der kan befrugtes. Jeg har Pco i mild grad, så mange det ikke bliver gravide, men kan teste positiv for æl kan sagtens gå rundt med en Pco uden at vide det. Nogle bliver også gravide, som mig og får et barn og andre abortere gang på gang, pga pco'en. Bare en tilføjelse da hver 5 i dk har. Pco i større eller mindre grad. Men meget interesant indlæg. Fandt du ud af hvad der var galt med dig?? Får du tilskud nu af noglehormoner for at holde på barnet??

Det altid godt med lidt ekstra info

Nej jeg fandt aldrig ud af det for jeg prøvede denne metode, som et sidste forsøg og puf så var jeg med barn, ved ikke hvorfor vi mistede så mange gange, vi var vel bare virkelige uheldige, jeg får intet medicin til hjælp, men jeg fik en masse scaninger i starten for at sikre at den blev derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

TR

kimfrit skriver:

Jeg har termin den 12 juli Ih hvor er det godt, hvornår skal du til misdannelse scaning?

Fedt lige til sommer det var vi i tirsdags

Anmeld

17. marts 2012

Kris89

kimfrit skriver:

Jeg gik efter den sidste test da den var mest tydelig, men jeg skulle have gået efter den første, da den allerede indikere en stigning i LH

Den første? som i den aller øverste på billedet??

for den er da knald negativ i mine øjne

bliver helt forvirret nu

stregerne skal da være lige tydelige eller teststregen mere tydelig før den er positiv...

ellers har jeg da ÆL altid...

vedhæfter et billede som min ÆL ser ud idag (havde positiv test d. 12-3) og den er da negativ... fordi kontrolstregen er mere tydelig...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2012

kimfrit

Kris89 skriver:

Den første? som i den aller øverste på billedet??

for den er da knald negativ i mine øjne

bliver helt forvirret nu

stregerne skal da være lige tydelige eller teststregen mere tydelig før den er positiv...

ellers har jeg da ÆL altid...

vedhæfter et billede som min ÆL ser ud idag (havde positiv test d. 12-3) og den er da negativ... fordi kontrolstregen er mere tydelig...

Dette gælder jo heller ikke for alle, men for mit og sikkert mange andre, så er en svagt test streg en visning for at nu stiger LH og så er man faktisk produktiv, men i langt de fleste tilfælde venter folk til at den er tydligere, da det er det man får af vide.

Men bare fordi den bliver tydeligere får man jo ikke mere ÆL, test stregen kommer jo fordi den indikere at nu stiger LH og nu er ægget på vej og hvis man venter kan man jo gå glip at sin frugt bare periode, ved ikke om det gav mening.

Anmeld

19. marts 2012

Kris89

kimfrit skriver:

Dette gælder jo heller ikke for alle, men for mit og sikkert mange andre, så er en svagt test streg en visning for at nu stiger LH og så er man faktisk produktiv, men i langt de fleste tilfælde venter folk til at den er tydligere, da det er det man får af vide.

Men bare fordi den bliver tydeligere får man jo ikke mere ÆL, test stregen kommer jo fordi den indikere at nu stiger LH og nu er ægget på vej og hvis man venter kan man jo gå glip at sin frugt bare periode, ved ikke om det gav mening.

men teststregen kommer jo ALTID???

nogle har jo altid LH i kroppen, derfor altid to streger. men det er jo først ved stigningen (teststreg lige så tydelig som krontrol eller mere) at der findes en stigning og dermed ÆL?

Anmeld

19. marts 2012

kimfrit

Kris89 skriver:

men teststregen kommer jo ALTID???

nogle har jo altid LH i kroppen, derfor altid to streger. men det er jo først ved stigningen (teststreg lige så tydelig som krontrol eller mere) at der findes en stigning og dermed ÆL?

nej den er der ikke altid, jeg har normal kun en streg, undtagen når LH stiger, det er derfor det ikke gælder for alle

Anmeld

19. marts 2012

Kris89

kimfrit skriver:

nej den er der ikke altid, jeg har normal kun en streg, undtagen når LH stiger, det er derfor det ikke gælder for alle

arhh... så faldt tiøren også her

min er nemlig altid med to streger og altid forholdsvis tydelig i forhold til kontrolstregen... virkelig svært at aflæse faktisk

Anmeld

20. marts 2012

kimfrit

Kris89 skriver:

arhh... så faldt tiøren også her

min er nemlig altid med to streger og altid forholdsvis tydelig i forhold til kontrolstregen... virkelig svært at aflæse faktisk

Ja det er det, men ellers hold øje med di mindste ændringer, måske det også kunne gøre en forskel

Anmeld

22. juni 2012

kimfrit

Opper lige for andre intereesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.