Opbevaring af fondant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

grøn · ært

Ploffer skriver:

Jeg plejer at tage den ud af køleskabet en time inden jeg skal bruge den. Når den time så er gået plejer jeg ik at have problemer med at ælte den... Jeg synes den samler sig bedst og får den bedste smidighed ved at ligge i køleskab natten over

Okay, jamen.. Så burde det ikke være et problem. Jeg vågner nok rimelig tidligt om søndagen alligevel, så den kan da nå at ligge et par timer eller mere, inden jeg skal have den rullet ud og på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Isabella_mor

grøn · ært skriver:

haha - jaaaeh. Det er første gang jeg skal lave den, og den her opskrift går igang flest gange på nettet, så den tænker jeg at lave det ud fra:

15 marshmallows 
2 spsk. olie (fx. rapsolie)
4 spsk. vand
Ca. 1 pk. flormelis

du kan jo tage den ud af køleskabet et par timer før du skal bruge den... eller bare stille den udenfor eller ved et vindue der står på klem.. der er mange muligheder, bare den ikke tørre... 

Anmeld

16. marts 2012

trunte89

grøn · ært skriver:

sådan en ejer vi desværre ikke...

Nej så jeg lige bagefter
Så ved jeg desværre ikke lige.

Anmeld

16. marts 2012

grøn · ært

isabellamor skriver:

du kan jo tage den ud af køleskabet et par timer før du skal bruge den... eller bare stille den udenfor eller ved et vindue der står på klem.. der er mange muligheder, bare den ikke tørre... 

Jeps, det var der også lige en der skrev, at hun plejede at gøre. Så det må blive det jeg gør :-) ..- Vidste bare ikke, om den kunne nå at køle af på egen hånd. :-)

Anmeld

17. marts 2012

Hailiesmom11

Jeg plejer at opbevare min i en lufttæt pose og så i skabet jeg plejer at lave min et par timer før jeg skal bruge den men efter at have prøvet færdigkøbt vil jeg hellere det end at lave selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.