Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er hun lækker!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: He he ja den får Laura os når der sker noget uventet, ska jeg grine eller græde Det er bare fedt når de begynder at gi tilbage på den måde
He he ja den får Laura os når der sker noget uventet, ska jeg grine eller græde Det er bare fedt når de begynder at gi tilbage på den måde
Hehe, ja det er så sjovt... Det er sådan et lidt afventende udtryk som kan gå begge veje. Som regel kommer jeg til at grine af hende når hun laver den, og enten bryder hun ud i gråd eller også griner hun bare med
rikkeregnbue skriver: Hvor er hun lækker!
Tak skal du have
Maja84 skriver: Sikke nogle dejlige billeder
Sikke nogle dejlige billeder
Tusinde tak
har ca. 2500 af dem liggende på computeren, hehe
LouiseRH skriver: Nøj hvor er hun bare kær! Elsker hendes lille "hanekam"
Nøj hvor er hun bare kær!
Elsker hendes lille "hanekam"
Tak skal du have. Ja, hendes hår vil bare stritte
Hun har dog ikke så meget af det som hun har haft, det bliver slidt af.
Wimmie skriver: Tusinde tak har ca. 2500 af dem liggende på computeren, hehe
Wimmie skriver: Hehe, ja det er så sjovt... Det er sådan et lidt afventende udtryk som kan gå begge veje. Som regel kommer jeg til at grine af hende når hun laver den, og enten bryder hun ud i gråd eller også griner hun bare med
Ha ha ha hun tænker bare nej mor ik grine nu jeg er jo ynkelig kan du ik se det.. Skønne unger
Wimmie skriver: Tak skal du have. Ja, hendes hår vil bare stritte Hun har dog ikke så meget af det som hun har haft, det bliver slidt af.
Synes det er kært
men det ville jo også være synd, hvis det blev ved med at stritte, når hun bliver større, hvis nu hun ikke gider det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128