Mila - 3 mdr. i dag - BilledSpaaaaam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Wimmie

Så er Mila sørme 3 måneder i dag. Hun er nu 63 cm lang og vejer 5820 gram 

Der er sket ufatteligt meget de sidste 2 uger; hun snakker helt vildt meget nu, leger med legetøj, propper ting (mest hænder) i munden, har trillet et par gange fra mave til ryg og er super sej til at holde sit hoved 

Elsker hende mere og mere for hver dag.

Nu bliver jeg jo alene med hende fra 1. april, så det bliver spændende - er i hvert fald glad for at jeg har så glad og nem en datter 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Tona

Wimmie skriver:

Der er sket ufatteligt meget de sidste 2 uger; hun snakker helt vildt meget nu, leger med legetøj, propper ting (mest hænder) i munden, har trillet et par gange fra mave til ryg og er super sej til at holde sit hoved 

Nu bliver jeg jo alene med hende fra 1. april, så det bliver spændende - er i hvert fald glad for at jeg har så glad og nem en datter 

Hvor er hun smuk og dejlig

Anmeld

16. marts 2012

L&V

Wimmie skriver:

Hvor er hun bare sød.. Syntes det billede hvor hun lige laver mulen er så sødt, sikke en frækkert

Anmeld

16. marts 2012

NNL

Hvor er hun dog bare dejlig Sikke mange ansigter hun kan lave allerede Vildt at hun ellerede er blevet 3 måneder, tiden går hurtigt...

Anmeld

16. marts 2012

Wimmie

Amandas-mor skriver:

Hvor er hun smuk og dejlig

Tak 

Anmeld

16. marts 2012

Wimmie

Månsson skriver:

Hvor er hun bare sød.. Syntes det billede hvor hun lige laver mulen er så sødt, sikke en frækkert

Hehe, ja vi kalder det "Pyllerfjæs" eller "lille sure mund" - den kommer især hvis hun bliver forskrækket eller hvis hun er meget ynkelig 

Anmeld

16. marts 2012

Wimmie

NNL skriver:

Hvor er hun dog bare dejlig Sikke mange ansigter hun kan lave allerede Vildt at hun ellerede er blevet 3 måneder, tiden går hurtigt...

Ja, jeg synes heller ikke helt at jeg kan følge med - der sker bare så meget fra dag til dag lige nu - og ja, rigtig mange ansigtsudtryk 

Anmeld

16. marts 2012

L&V

Wimmie skriver:

Hehe, ja vi kalder det "Pyllerfjæs" eller "lille sure mund" - den kommer især hvis hun bliver forskrækket eller hvis hun er meget ynkelig 

He he ja den får Laura os når der sker noget uventet, ska jeg grine eller græde Det er bare fedt når de begynder at gi tilbage på den måde

Anmeld

16. marts 2012

Kløver

Sikke nogle dejlige billeder

Anmeld

16. marts 2012

LouiseRH

Nøj hvor er hun bare kær!

Elsker hendes lille "hanekam"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.