Hans bror er flyttet ind! ARH!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Smid idioten ud.

Det er dit hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Gravid2012

RGN skriver:

Smid idioten ud.

Det er dit hjem.

Anmeld

15. marts 2012

Sifling

Øv det lyder trælst! I starten af min graviditet boede min kæreste og jeg sammen med en af hans venner, han rodede, spiste vores mad, gjorde aldrig rent nogen som helst steder, så jeg lavede ikke andet end at gå og gøre rent efter ham og hans øldåser og beskidte talerkner Jeg ville gerne have vores eget sted og det kunne bare ikke gå hurtigt nok! Men min kæreste blev ved med at sige "Jamen, vi bliver jo nød til at tage hensyn".. Og ja, selvfølgelig skal man tage hensyn, men man bliver også nød til at tænke på sig selv, og hvis modparten ikke tager hensyn, ja så bliver man sku træt af det! Jeg gav min kæreste en tidsfrist, inden jeg var 6 måneder hende i graviditeten, så SKULLE endten han eller vi være ude, ellers ville jeg flytte hjem til mine forældre indtil han fandt ud af det.. Kunne simpelthen ikke overskue at det skulle være sådan
Kan virkeligt godt følge dig, og forstår godt du ikke rigigt føler du kan sige noget, sådan havde jeg det også.. Og 3 måneder er virkeligt lang tid! Jeg ville simpelthen forklare mig overfor min partner og sige hvor meget det gik mig på, han må jo et eller andet sted da også være træt af det Ved ikke om det virker i dit tilfælde, men du skal da i hvert fald lige have et

Anmeld

15. marts 2012

Gravid2012

Sifling skriver:

Øv det lyder trælst! I starten af min graviditet boede min kæreste og jeg sammen med en af hans venner, han rodede, spiste vores mad, gjorde aldrig rent nogen som helst steder, så jeg lavede ikke andet end at gå og gøre rent efter ham og hans øldåser og beskidte talerkner Jeg ville gerne have vores eget sted og det kunne bare ikke gå hurtigt nok! Men min kæreste blev ved med at sige "Jamen, vi bliver jo nød til at tage hensyn".. Og ja, selvfølgelig skal man tage hensyn, men man bliver også nød til at tænke på sig selv, og hvis modparten ikke tager hensyn, ja så bliver man sku træt af det! Jeg gav min kæreste en tidsfrist, inden jeg var 6 måneder hende i graviditeten, så SKULLE endten han eller vi være ude, ellers ville jeg flytte hjem til mine forældre indtil han fandt ud af det.. Kunne simpelthen ikke overskue at det skulle være sådan
Kan virkeligt godt følge dig, og forstår godt du ikke rigigt føler du kan sige noget, sådan havde jeg det også.. Og 3 måneder er virkeligt lang tid! Jeg ville simpelthen forklare mig overfor min partner og sige hvor meget det gik mig på, han må jo et eller andet sted da også være træt af det Ved ikke om det virker i dit tilfælde, men du skal da i hvert fald lige have et

uhh det lyder naesten som den samme person.. bare i mit tilfaelde er det beskidte sokker der ligger overalt, brugte teposer... og det bedste af det hele hans toej har optaget alle vores spisestole... 

jo det kunne faktisk godt hjaelpe, tak for dit raad men haaber nu alligevel at naar jeg vaagner op har der vaeret en fe og tryllet ham hjem til ham selv...

tak for din hjaelp

Anmeld

15. marts 2012

Sifling

1234567890 skriver:

uhh det lyder naesten som den samme person.. bare i mit tilfaelde er det beskidte sokker der ligger overalt, brugte teposer... og det bedste af det hele hans toej har optaget alle vores spisestole... 

jo det kunne faktisk godt hjaelpe, tak for dit raad men haaber nu alligevel at naar jeg vaagner op har der vaeret en fe og tryllet ham hjem til ham selv...

tak for din hjaelp

Hehe, den fee bedte jeg også mange gange om at komme :p Eller måskeder ville komme et mirakel der gjorde han havde rydtet op efter sig selv? Nææ nej
Men er glad for du kan bruge det til noget, for at ha snart flytter ud

Anmeld

15. marts 2012

Gravid2012

Sifling skriver:

Hehe, den fee bedte jeg også mange gange om at komme :p Eller måskeder ville komme et mirakel der gjorde han havde rydtet op efter sig selv? Nææ nej
Men er glad for du kan bruge det til noget, for at ha snart flytter ud

jeg krydser ogsaa alt hvad der kan krydses

Anmeld

15. marts 2012

TeamRocket

Sæt dig ned og sig "Hør her Anders, det her, det går bare ikke, du er min svoger- og du er familie, og du er skøn som du er, men jeg får fanfisme fis i kasketten af at du bor her. Skal du ikke snart hjem? Besøg din mor lidt?. " Synes det er synd at bede din mand smide ham ud.. Altså jeg ville aldrig nogensinde smide min familie på porten. Det er jo familie. Så hellere irritere dem så meget at de flyttede af sig selv. Bed ham hjælpe til konstant, støvsug kl 6 om morgnen, lav dårlig aftensmad, glem jeres punge når i er ude at handle så han må betale, brug ham som barnepige, og se kedelig tv. stil ubehagelige spørgsmål. så flytter han nok hurtigt.

Anmeld

15. marts 2012

Gravid2012

TeamRocket skriver:

Sæt dig ned og sig "Hør her Anders, det her, det går bare ikke, du er min svoger- og du er familie, og du er skøn som du er, men jeg får fanfisme fis i kasketten af at du bor her. Skal du ikke snart hjem? Besøg din mor lidt?. " Synes det er synd at bede din mand smide ham ud.. Altså jeg ville aldrig nogensinde smide min familie på porten. Det er jo familie. Så hellere irritere dem så meget at de flyttede af sig selv. Bed ham hjælpe til konstant, støvsug kl 6 om morgnen, lav dårlig aftensmad, glem jeres punge når i er ude at handle så han må betale, brug ham som barnepige, og se kedelig tv. stil ubehagelige spørgsmål. så flytter han nok hurtigt.

God ide Du var faktisk taet paa med navnet... du manglede lige et s - ANDREAS ... tak for dine raad

Anmeld

15. marts 2012

morbibi

aarhusmor skriver:

Jeg valgte "Andet"

Jeg ville sammen med min mand/samlever gå i fællesskab ind og sætte os og sige at nu skulle han flytte

Jeg har valgt som dig. Jeg ville nemlig tale med manden og så sammen snakke med hans bror

Anmeld

17. marts 2012

Miin'Baby'Mus

1234567890 skriver:

lige et mere problem som jeg vil dele med jer...

Min mand bror havde en kaereste i lang tid indtil for 3 maaneder siden... hun slog saa op med ham, og da han var saa ked af det, og spurgte om han ikke godt maatte sove et par naetter paa sofaen, sagde vi selvfoelgelig ja, men han er her sq stadig! efter saa lang tid!

han er vildt irreterende at bo sammen med - han tisser paa braettet, han rydder aldrig op, han snakker ALTID i tlf, inden jeg blev gravid roeg han indenfor som en skorsten (ingen respekt!) osv osv.... jeg syntes ikke jeg kan sige noget til ham, men syntes min mand kan, da det er hans bror. Men han syntes det er synd for ham.... come on...

+ det kommer vores vandregning dobbel da han bare heeeeele tiden gaar i bad, og supermarket bliver hellere ikke billigere af at vi nu er tre. Han hjaelper overhovedet ikke til !

syntes bare ikke det er nemt naar man bor i en lille lejlighed med ingen exstra vaerelser, der er jo nul privatliv, kan ikke bare gaa rundt i en lille fraek natkjole ... min mand syntes det er synd at vise hans foelser foran hans bror (som fx give mig et knus eller kys) for han har jo ingen kaereste... SO WHAT!

Men hvad kan man goere ?? hvad ville i ha gjort ?

Jeg har både haft en veninde og mandens bror boende. Og ja, besøgende har ingen respekt. Mandens bror var fin nok at have boende, vi så ham aldrig, han sov bare hos os og havde hans ting hos os - og vi havde et ekstra værelse så han rodede aldrig hvor vi kunne se det.

Men min veninde der, åha jeg havde de samme problemer som dig . Til sidst sagde jeg at huslejen blev delt i 3 fordi vi var 3, som du siger er tingene ikke billige - der skal købes mad, vaskes tøj, hun skal også i bad osv osv og det var jo alt sammen for vores regning. Og så lavede jeg simpelthen et skema hvorpå der var opgaver til os alle sammen som f.eks. opvask, støvsugning, tørre støv af osv i løbet af en uge.

Og det gik fint, jeg skruede bare bissen lidt på - jeg finder mig sku ikke i alt

Så jeg syntes at din mands bror skal give lidt til husleje og så skal du simpelthen lave et skema hvor han hjælper til - på den måde slipper du for hans rod. Og helt ærligt, sig dog til ham at rygning foregår UDENFOR. Der var ingen der skulle ryge i mit hjem !  Gider han ikke må han jo flytte, man kan ikke komme gratis til tingene her i livet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.