lige et mere problem som jeg vil dele med jer...
Min mand bror havde en kaereste i lang tid indtil for 3 maaneder siden... hun slog saa op med ham, og da han var saa ked af det, og spurgte om han ikke godt maatte sove et par naetter paa sofaen, sagde vi selvfoelgelig ja, men han er her sq stadig! efter saa lang tid!
han er vildt irreterende at bo sammen med - han tisser paa braettet, han rydder aldrig op, han snakker ALTID i tlf, inden jeg blev gravid roeg han indenfor som en skorsten (ingen respekt!) osv osv.... jeg syntes ikke jeg kan sige noget til ham, men syntes min mand kan, da det er hans bror. Men han syntes det er synd for ham.... come on...
+ det kommer vores vandregning dobbel da han bare heeeeele tiden gaar i bad, og supermarket bliver hellere ikke billigere af at vi nu er tre. Han hjaelper overhovedet ikke til !
syntes bare ikke det er nemt naar man bor i en lille lejlighed med ingen exstra vaerelser, der er jo nul privatliv, kan ikke bare gaa rundt i en lille fraek natkjole ... min mand syntes det er synd at vise hans foelser foran hans bror (som fx give mig et knus eller kys) for han har jo ingen kaereste... SO WHAT!
Men hvad kan man goere ?? hvad ville i ha gjort ?
Anmeld