Har lige brug for mere hjælp ang. baby med høj feber.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Klumpe-dumpe

LunaLykke skriver:

Ja, det kunne selvfølgelig også være ørerne. Men synes bare tit man oplever, at børnene tager sig til ørerne hvis de har ondt. Og det gør hun ikke.
Da hun græd i nat, varede det en times tid, og da hun først faldt til ro, var der ikke noget voldsomt resten af natten. Kun lidt piveri hvis hun tabte sutten.

Malucca pillede sig aldrig i ørene da hun var bette...

men håber da det snart går over, så hun kan komme ud og nyde det gode vejr, det bette pus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Ciss

LunaLykke skriver:

Okay, men er hun ikke for lille til at få skoldkopper? Hun går ikke i dagpleje endnu, og er aldrig i kontakt med børn der kunne have smittet hende.

Hun sover heldigvis en del, og er også god til at drikke vand. Så håber virkelig det snart går over.

Nej, så er det sikkert ikke skoldkopperne. De kan godt få det, når de er helt små, men det er sikkert mest, hvis de har ældre søsken...

Forresten, små børn tager sig ikke til der, hvor de har ondt. Så at hun ikke tager sig til ørene betyder ikke, at hun ikke har ondt der. Tilslutter mig at det nok er en god ting lige at få kontrolleret. Min datter viste næsten ikke, når hun havde ondt ved infektioner, da hun var lille. Har oplevet en erfaren børnelæge, som kom ind til os med meget alvorligt ansigt efter at have fået nogle prøvesvar, og så stoppede han totalt op, da han ser pigen, for hun smilede og lo og gjorde sit bedste for at charmere ham. På trods af ganske alvorlige prøvesvar. Hun var absolut syg, men det var vanskeligt at se det udenpå. Ikke for at skræmme dig, mere for at vise, at de små er nogle seje nogen, som ikke altid reagerer helt som vi voksne.

Anmeld

14. marts 2012

lycly

Ciss skriver:

Nej, så er det sikkert ikke skoldkopperne. De kan godt få det, når de er helt små, men det er sikkert mest, hvis de har ældre søsken...

Forresten, små børn tager sig ikke til der, hvor de har ondt. Så at hun ikke tager sig til ørene betyder ikke, at hun ikke har ondt der. Tilslutter mig at det nok er en god ting lige at få kontrolleret. Min datter viste næsten ikke, når hun havde ondt ved infektioner, da hun var lille. Har oplevet en erfaren børnelæge, som kom ind til os med meget alvorligt ansigt efter at have fået nogle prøvesvar, og så stoppede han totalt op, da han ser pigen, for hun smilede og lo og gjorde sit bedste for at charmere ham. På trods af ganske alvorlige prøvesvar. Hun var absolut syg, men det var vanskeligt at se det udenpå. Ikke for at skræmme dig, mere for at vise, at de små er nogle seje nogen, som ikke altid reagerer helt som vi voksne.

Okay, tak fordi du lige delte din historie. Det er meget rart at vide, så man ikke bare sidder og tror at alt er fint, hvis det nu ikke er.
Må holde lidt øje med hende, og evt. ringe til vagtlægen hvis det fortsætter.

Anmeld

14. marts 2012

Gittemor09

LunaLykke skriver:

Hun har aldrig haft feber på denne her måde før - kun 1 gang i forbindelse med en forkølelse (lige i den periode hvor alle børn var ramt tror jeg) og den gik hurtigt over.

Hvad går den ud på? Er det bare feber i 3 dage, og så går det over af sig selv bagefter?

ja, det er høj feber i 3 dage....

nogle børn kan man mærke det  på, og andre leger videre som de plejer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.