Farvel og tak for denne gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

ledermus

Stort tillykke med guldklumpen...Vi har jo næsten jævnaldrende drenge  Tiden flyver bare afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Janni.

ledermus skriver:

MStort tillykke med guldklumpen...Vi har jo næsten jævnaldrende drenge  Tiden flyver bare afsted

Mange tak, og stort tillykke med din søn idag.

Anmeld

14. marts 2012

Jonatansmor

Janni. skriver:

Tak for alle de gode råd, i igennem det sidste år har givet mig, i forhold til min søn.  Men nu er det på tide at sige farvel, Silas er blevet 1 år idag.  Han er 80 cm høj og vejer 11 kg, en dejlig basse 

Så vi flytter videre til næste gruppe. Men i skal da ikke snydes for en sidste billedespam af den unge herre. 

Jeg vil selvfølgelig stadig "holde" øje med jer, og komme med råd, hvor jeg har mulighed for det, så jeg svigter jer ikke helt 

Stort tillykke med din dreng. Glæd dig til det år du tager hul på, jeg havde aldrig foretsillet mig det kunne gå så stærkt. Og lige pludseligt er de unge mænd

Og tak for billedet af cyklen fra Harald Nyborg, lige det vi har ledt efter.

Anmeld

14. marts 2012

Frk.S

Stort tillykke med ham.

Hvor er han dog bare sød - en rigtig charmetrold.

Anmeld

14. marts 2012

Janni.

Jonatansmor skriver:

J

Stort tillykke med din dreng. Glæd dig til det år du tager hul på, jeg havde aldrig foretsillet mig det kunne gå så stærkt. Og lige pludseligt er de unge mænd

Og tak for billedet af cyklen fra Harald Nyborg, lige det vi har ledt efter.

Jeg glæder mig så meget til at opleve mere sammen med ham. Kan slet ikke få nok.

Selv tak ang. cyklen

Anmeld

14. marts 2012

Janni.

Frk.S skriver:

MangeStort tillykke med ham.

Hvor er han dog bare sød - en rigtig charmetrold.

Mange tak

Anmeld

14. marts 2012

twinboys

Janni. skriver:

Hi hi, elsker når jeg kan få dit sind i kog - på den gode måde 

Mange tak for din hilsen, det har været en super god dag, som vi forsætter på lørdag hvor familien er inviteret. 

Anmeld

14. marts 2012

Elvers

Tillykke med ham! 

Han er en lækker en 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Janni. skriver:

Tak for alle de gode råd, i igennem det sidste år har givet mig, i forhold til min søn.  Men nu er det på tide at sige farvel, Silas er blevet 1 år idag.  Han er 80 cm høj og vejer 11 kg, en dejlig basse 

Så vi flytter videre til næste gruppe. Men i skal da ikke snydes for en sidste billedespam af den unge herre. 

Jeg vil selvfølgelig stadig "holde" øje med jer, og komme med råd, hvor jeg har mulighed for det, så jeg svigter jer ikke helt 

NEJ, hvor er han sød. Og mange gange tillykke med ham.

(Troede også lige at du ville forlade siden..:O Godt det bare var en "øjenfanger")

Anmeld

14. marts 2012

Janni.

Elvers skriver:

Tillykke med ham! 

Han er en lækker en 

1000 tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.