Farvel og tak for denne gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.708 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Janni.

Tak for alle de gode råd, i igennem det sidste år har givet mig, i forhold til min søn.  Men nu er det på tide at sige farvel, Silas er blevet 1 år idag.  Han er 80 cm høj og vejer 11 kg, en dejlig basse 

Så vi flytter videre til næste gruppe. Men i skal da ikke snydes for en sidste billedespam af den unge herre. 

Jeg vil selvfølgelig stadig "holde" øje med jer, og komme med råd, hvor jeg har mulighed for det, så jeg svigter jer ikke helt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

morethanperfect

Janni. skriver:

Tak for alle de gode råd, i igennem det sidste år har givet mig, i forhold til min søn.  Men nu er det på tide at sige farvel, Silas er blevet 1 år idag.  Han er 80 cm høj og vejer 11 kg, en dejlig basse 

Så vi flytter videre til næste gruppe. Men i skal da ikke snydes for en sidste billedespam af den unge herre. 

Jeg vil selvfølgelig stadig "holde" øje med jer, og komme med råd, hvor jeg har mulighed for det, så jeg svigter jer ikke helt 

Tilykke med ham  

Han er jo fantastisk , men det ved du jo godt selv

Hvor har i købt den der cykel ting på 1. billede ??

Anmeld

13. marts 2012

twinboys

Janni. skriver:

For sa... da også der var jeg sgu ved at falde af stolen og svinde dig fuldstændig ud.... troede sørme at du var ved at forlade baby.dk... Sådan noget må du ALDRIG mere skrive... Mit hjerte røg sørme helt op i halsen ...

Men endnu tillykke med din dejlige søn...

Majbritt

Anmeld

13. marts 2012

Janni.

morethanperfect skriver:

Tilykke med ham  

Han er jo fantastisk , men det ved du jo godt selv

Hvor har i købt den der cykel ting på 1. billede ??

Ihh mange tak. 

Cyklen var hans gave fra far og mor, og et kæmpe hit. Han var virklig stolt da han drønnede rundt i kvarteret med farmand på slæb.  Cyklen er købt i Harald Nyborg til 279,00 kr. 

Min niece fik en magen til sidste år, dog i pige farver, den holder stadig. 

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

Janni. skriver:

Ihh mange tak. 

Cyklen var hans gave fra far og mor, og et kæmpe hit. Han var virklig stolt da han drønnede rundt i kvarteret med farmand på slæb.  Cyklen er købt i Harald Nyborg til 279,00 kr. 

Min niece fik en magen til sidste år, dog i pige farver, den holder stadig. 

Oscar må eje sådan en ..

Han set også helt stolt ud i den

Anmeld

13. marts 2012

Janni.

twinboys skriver:

For sa... da også der var jeg sgu ved at falde af stolen og svinde dig fuldstændig ud.... troede sørme at du var ved at forlade baby.dk... Sådan noget må du ALDRIG mere skrive... Mit hjerte røg sørme helt op i halsen ...

Men endnu tillykke med din dejlige søn...

Majbritt

Hi hi, elsker når jeg kan få dit sind i kog - på den gode måde 

Mange tak for din hilsen, det har været en super god dag, som vi forsætter på lørdag hvor familien er inviteret. 

Anmeld

13. marts 2012

Janni.

morethanperfect skriver:

Oscar må eje sådan en ..

Han set også helt stolt ud i den

Synes selv cyklen er så fed, og var ikke i tvivl om at den ville falde i god jord hos den unge herre. 

Så du må ud og finde en cykel til Oscar. 

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

Janni. skriver:

Synes selv cyklen er så fed, og var ikke i tvivl om at den ville falde i god jord hos den unge herre. 

Så du må ud og finde en cykel til Oscar. 

Ja det må jeg

Anmeld

14. marts 2012

JeNoVa

Tillykke, han ser ud til at være en dejlig dreng.

Anmeld

14. marts 2012

Janni.

JeNoVa skriver:

MTillykke, han ser ud til at være en dejlig dreng.

Mange tak. Det er han skam også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.