Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
fremfor at skulle citere Jer allesammen så kommer her et generelt svar 
Han har fra starten af ikke taget nok på mener sundhedsplejersken... han er nu på 6 kg hvilket jo er dobbelt af hans fødselsvægt som de jo skal nå omkring de 6 mdr... Men hun snakker stadig om hans vægtøgning som om han er lige ved at dø mellem hænderne på os...
Lægen holder på at han er en rask og frisk glad dreng der bare er spinkel bygget men ellers helt som han skal være...
Jeg er lige stoppet med at amme da han netop ikke tog nok på og vi derfor ville prøve at give MME da det er federe end min mælk...
Vi er slet ikke begyndt på "rigtig" mad endnu til ham da han jo kun lige runder de 6 mdr. her om 6 dages tid så har kun prøvet det der risgrød og så mos... mosen var samme resultat som risgrøden... han kastede op noget tid efter...
vores læge har ikke så meget at han kan fungere som SP for os desværre...
Med at ringe og bede om at hun kommer før, har jeg ikke lyst til for har egentlig ikke lyst til at se hende mere... Men den anden sp der er tilknyttet vores område duer vi bare SLET ikke sammen med... så er lidt "fanget"...
mht. barnevognen: Hans reaktion på at skulle pakkes og ud og sove i barnevognen var først den sædvanlige slåskamp for at få ham i hans dragt.. dernæst 10 mins hyl og så efter at jeg havde været ude og give sutten igen faldt han i søvn og sov i 30 min... vi følte at det var lidt meget slåskamp for at han sov det samme som han ellers gjorde hvis han bare var blevet lagt i hans seng... han spiste heller ikke mere efter at have sovet ude som egentlig var meningen med at han skulle det... Hun blev vist lidt sur over at vi kun prøvede det et par få gange førend vi fandt andre løsninger for at få ham til at sove UDEN slåskamp... Ved godt at han skal vænnes til ting han ikke syntes er sjovt så han ved at det er os der bestemmer men synes bare der var ALT for mange negative ting ved det og ingen gevinst så syntes det var hul i hovedet at blive ved...
Håber jeg fik besvaret Jer allesammen 
Anmeld