Fra body til undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Lise

Vi skiftede fra bodyer til Simon da han blev ca to år gammel. Det var vuggestuens ønske, og det var fint for os. Han har altid brugt undertøj fra Name It. Det er forholdsvis billigt, og er i en udmærket kvalitet.

Lillebror blev to år igår, så sidder faktisk og kigger på undertøj til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Mussen2

Lise skriver:

Vi skiftede fra bodyer til Simon da han blev ca to år gammel. Det var vuggestuens ønske, og det var fint for os. Han har altid brugt undertøj fra Name It. Det er forholdsvis billigt, og er i en udmærket kvalitet.

Lillebror blev to år igår, så sidder faktisk og kigger på undertøj til ham

Så er vi to der sidr g kigger på undertøj, sådan en kedelig mandag aften hvordan passer størrelserne til blebørn? Tænker på om man skal købe en størrelse større, for at der er plads til ble!

Anmeld

12. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mussen2 skriver:

Sådan nogle hipsters? De er da gså fine. Kan de bruges sammen med ble? Og når man køber en str. 98 er d så indregnet plads ril ble eller hvordan er det lige?

Jæpz, de er lige det de hedder... I bilka er der et mærke der hedder sos, mener det sådan... De laver blestr på deres str 92, og der passer bare perfekt når barnet smider bleen, for selve bleen fylder jo næsten en helt buksestr..
Der er dog minimal størrelses forskel på str 92 og 98.. Men jeg har begge str.
Når jeg køver undertøj måler jeg altid størrelserne mod hinanden.. Hvis der kun er 1-1 1/2 cm forskel tager jeg altså det største..
Men det er et super godt og lækkert kvalitet det fra bilka. Men dyrt når det ikk er på tilbud..

Anmeld

12. marts 2012

Mussen2

LouiseVous skriver:

Jæpz, de er lige det de hedder... I bilka er der et mærke der hedder sos, mener det sådan... De laver blestr på deres str 92, og der passer bare perfekt når barnet smider bleen, for selve bleen fylder jo næsten en helt buksestr..
Der er dog minimal størrelses forskel på str 92 og 98.. Men jeg har begge str.
Når jeg køver undertøj måler jeg altid størrelserne mod hinanden.. Hvis der kun er 1-1 1/2 cm forskel tager jeg altså det største..
Men det er et super godt og lækkert kvalitet det fra bilka. Men dyrt når det ikk er på tilbud..

Ok mange tak. Det vil jeg helt sikkert prøve at kigge efter.

Anmeld

13. marts 2012

Lise

Mussen2 skriver:

Så er vi to der sidr g kigger på undertøj, sådan en kedelig mandag aften hvordan passer størrelserne til blebørn? Tænker på om man skal købe en størrelse større, for at der er plads til ble!

De er lavet til at der kan være en ble i

Anmeld

13. marts 2012

Moms

LouiseVous skriver:

Jeg køber underbukser ala bokseshorts. Jeg kan ikke fordrage trusser til små piger... Jeg indrømmer gerne at alt min datters undertøj ikke passer sætmæssig sammen. Farve via undertrøje/buks..
Men køber undertøj i bilka, føtex og en gang imellem h&m :-)

Hvordan mener du det med trusser?

Er det upraktisk, sidder de ikke godt eller er vi helt ude i noget forkert signalering?

Moms

Anmeld

13. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Moms skriver:

Hvordan mener du det med trusser?

Er det upraktisk, sidder de ikke godt eller er vi helt ude i noget forkert signalering?

Moms

Jeg synes bare det virker til de sidder helt forkert på sådan en lille pige så jg køber kun hipster... Men det er jo smag og behag. Og med min holdning, kan det være svært at finde sæt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.