Fra body til undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.510 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Mussen2

Min datter har ytret ønske om at få,undrtøj fremfor bodyer. Hun er også snart 3 år. Men hvad bruger i og hvad kan i anbefale? Nogen gode råd med på vejen. Hvor køber i jeres? Og bruger I ikke også undertrøjer sammen med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Liam har brugt undertøj fra han var omkring 2 år. Både boxershorts og undertrøje. Om vinteren dog i uld.

Anmeld

12. marts 2012

Mussen2

Rikke&Liam skriver:

Liam har brugt undertøj fra han var omkring 2 år. Både boxershorts og undertrøje. Om vinteren dog i uld.

Er det bestmt mærke du bruger? Tænk på om der H&Ms er ok kvalitet eller det kan købes for bilig i forhold til pasform og kvalitet

Anmeld

12. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Mussen2 skriver:

Er det bestmt mærke du bruger? Tænk på om der H&Ms er ok kvalitet eller det kan købes for bilig i forhold til pasform og kvalitet

Vi har købt det meste i tøj og sko. Primært fordi de havde de mindste størrelser der. Mener først h&m starter ved str. 92-98.

Men mon ikke det er ok. Vi er vældig tilfredse med deres nattøj ihvertfald.

Anmeld

12. marts 2012

Ciss

Vi skiftede til alm undertøj, da hun blev blefri. Jeg har købt lidt forskellige steder. Men det afhænger jo lidt af kropsfacon, hvad som passer bedst. Hun kan bedst lide at gå med hipsters.

Anmeld

12. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg køber underbukser ala bokseshorts. Jeg kan ikke fordrage trusser til små piger... Jeg indrømmer gerne at alt min datters undertøj ikke passer sætmæssig sammen. Farve via undertrøje/buks..
Men køber undertøj i bilka, føtex og en gang imellem h&m :-)

Anmeld

12. marts 2012

morethanperfect

Rikke&Liam skriver:

Hvornår blev han ble fri ??

Anmeld

12. marts 2012

Mussen2

LouiseVous skriver:

Jeg køber underbukser ala bokseshorts. Jeg kan ikke fordrage trusser til små piger... Jeg indrømmer gerne at alt min datters undertøj ikke passer sætmæssig sammen. Farve via undertrøje/buks..
Men køber undertøj i bilka, føtex og en gang imellem h&m :-)

Sådan nogle hipsters? De er da gså fine. Kan de bruges sammen med ble? Og når man køber en str. 98 er d så indregnet plads ril ble eller hvordan er det lige?

Anmeld

12. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

morethanperfect skriver:

Hvornår blev han ble fri ??

Han bruger stadig ble. Men er ret slank. Så der kan sagtens gå boxershorts ud over bleen

Anmeld

12. marts 2012

morethanperfect

Rikke&Liam skriver:

Han bruger stadig ble. Men er ret slank. Så der kan sagtens gå boxershorts ud over bleen

Nåå okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.