Min søn er langt fra renlig om natten, han er ellers gået fra at sove med ble, men han tisser i sengen 1-2 gange om ugen nogle gange mere, Han sover simphelhen så tungt at han ikke vågner hvis han skal tisse. Vi prøver så godt vi kan ikke at give ham for meget væske om aften han får et halv glas mælk til sin aftenmad v 18 tiden, og some tider en mundfuld når han er kommet i seng 19.30 hvis han ikke kan finde ro og bliver ved med at råbe på vand. men alligevil går det ofte galt fordi han ikke vågner og some tider så er han jo kommet op til os om natten og har så tisser vores seng til så jeg står med 2 store dyner, lagner og madresser som skal vaskes og det er ærligt talt temmelig træls når det sker så ofte..

Når man når han er inde i en dårlig periode med det tisseri, giver jeg ham en bukseble på i nogle nætter så plejer det at holde op igen en tid. Men så diskuterede jeg det lige med min svigermor den anden dag, og hun var noget forarget over at jeg kunne finde på at give ham en ble på og mente det gjore han doven og mente ikke han skulle have en ble på, men er det helt forkert at gøre når det sker ofte? Eller hvordan behandler jeg det lige....??
Anmeld