Udstøde slimhinde hurtigere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

smlmea

Hvor tyk var den?

Det kan ifølge min klinik,være svært at sige om hele slimhinden er udstødt,når man scanner så tidligt,idet slimhinden som sagdt begynder at vokse igen 36 timer efter man er begyndt at bløde.

Jeg er blevet scannet på CD 7,og der var min slimhinde hele 8mm,så jeg vil skyde på at var jeg blevet scannet på CD 4 som dig,så havde slimhinden været 5 mm,og dermed tyk.

Så jeg ville altså ikke være bekymret,jeg tror alt er i orden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

C@mill@

smlmea skriver:

Hvor tyk var den?

Det kan ifølge min klinik,være svært at sige om hele slimhinden er udstødt,når man scanner så tidligt,idet slimhinden som sagdt begynder at vokse igen 36 timer efter man er begyndt at bløde.

Jeg er blevet scannet på CD 7,og der var min slimhinde hele 8mm,så jeg vil skyde på at var jeg blevet scannet på CD 4 som dig,så havde slimhinden været 5 mm,og dermed tyk.

Så jeg ville altså ikke være bekymret,jeg tror alt er i orden.

Tak for svaret, jeg tror hun sagde 7 mm... Men der var for meget af den tilbage til at jeg ku starte på hormoner (det var i mandags på min 4 blødnings dag) og har en ny tid idag, tror du jeg for liv at starte på de hormoner idag så?

Anmeld

17. marts 2012

smlmea

Hvordan gik det til scanningen?

Anmeld

17. marts 2012

C@mill@

smlmea skriver:

Hvordan gik det til scanningen?

Det gik såååå fint, 3 sek på briksen og så var jeg godkendt til hormoner :-) hvor mange dage plejer man at være på hormoner før man skal ha taget æg ud??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.