Udstøde slimhinde hurtigere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.479 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

C@mill@

Hello ladys... R der noget man selv kan gøre for at udstøde resten af sin slimhinde hurtigere???  Har nemlig været i scanning idag men minslimhinde var ik helt udstødt som den sku så har fået en ny tid til på torsdag hvor vi så håber på den r som den skal.. Men r der noget jeg selv kan gøre for at udstøde resten???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Camillos

C@mill@ skriver:

Hello ladys... R der noget man selv kan gøre for at udstøde resten af sin slimhinde hurtigere???  Har nemlig været i scanning idag men minslimhinde var ik helt udstødt som den sku så har fået en ny tid til på torsdag hvor vi så håber på den r som den skal.. Men r der noget jeg selv kan gøre for at udstøde resten???

slimhinde udstødt ? ... er slet ikke med ? 

Anmeld

12. marts 2012

Rockertand

C@mill@ skriver:

Jeg er heller ikke med - du er jo ikke herre over din egen slimhinde?

Anmeld

12. marts 2012

C@mill@

Camillos skriver:

slimhinde udstødt ? ... er slet ikke med ? 

Når man har sin mens r det slimhinden han udskiller/udstøder og når den r helt væk skaber den sig igen og gør klar til æg...

Anmeld

12. marts 2012

C@mill@

Rockertand skriver:

Jeg er heller ikke med - du er jo ikke herre over din egen slimhinde?

Tænkte bare om der var noget man ku gøre feks motionere eller lignende for at bløde den hurtigere ud...

Anmeld

12. marts 2012

Rockertand

C@mill@ skriver:

Tænkte bare om der var noget man ku gøre feks motionere eller lignende for at bløde den hurtigere ud...

Nej, det tror jeg bestemt ikke, det er jo hormonelt betinget. Jeg tror, at du er nødt til at afvente spontanforløbet.

Anmeld

13. marts 2012

smlmea

Der er ikke noget du selv kan gøre,faktisk begynder slimhinden at blive tykkere igen,når du har blødt i 36 timer.

Anmeld

13. marts 2012

C@mill@

smlmea skriver:

Der er ikke noget du selv kan gøre,faktisk begynder slimhinden at blive tykkere igen,når du har blødt i 36 timer.

okay, kan man undgå at udstøde den??? altså så man ik kan komme i hormon behandling????

Anmeld

14. marts 2012

smlmea

Ja din mens kan udeblive af mange årsager,og der med udstødes den gamle slimhinde ikke,men så vil man blive behandlet med enten provera eller p-piller.

Anmeld

14. marts 2012

C@mill@

smlmea skriver:

Ja din mens kan udeblive af mange årsager,og der med udstødes den gamle slimhinde ikke,men så vil man blive behandlet med enten provera eller p-piller.

Men jeg har fået min mens, da jeg var til scanning på 4 dagen var den ik helt udstødt som den sku ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.