Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hello ladys... R der noget man selv kan gøre for at udstøde resten af sin slimhinde hurtigere??? Har nemlig været i scanning idag men minslimhinde var ik helt udstødt som den sku så har fået en ny tid til på torsdag hvor vi så håber på den r som den skal.. Men r der noget jeg selv kan gøre for at udstøde resten???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
C@mill@ skriver: Hello ladys... R der noget man selv kan gøre for at udstøde resten af sin slimhinde hurtigere??? Har nemlig været i scanning idag men minslimhinde var ik helt udstødt som den sku så har fået en ny tid til på torsdag hvor vi så håber på den r som den skal.. Men r der noget jeg selv kan gøre for at udstøde resten???
slimhinde udstødt ? ... er slet ikke med ?
Jeg er heller ikke med - du er jo ikke herre over din egen slimhinde?
Camillos skriver: slimhinde udstødt ? ... er slet ikke med ?
Når man har sin mens r det slimhinden han udskiller/udstøder og når den r helt væk skaber den sig igen og gør klar til æg...
Rockertand skriver: Jeg er heller ikke med - du er jo ikke herre over din egen slimhinde?
Tænkte bare om der var noget man ku gøre feks motionere eller lignende for at bløde den hurtigere ud...
C@mill@ skriver: Tænkte bare om der var noget man ku gøre feks motionere eller lignende for at bløde den hurtigere ud...
Nej, det tror jeg bestemt ikke, det er jo hormonelt betinget. Jeg tror, at du er nødt til at afvente spontanforløbet.
Der er ikke noget du selv kan gøre,faktisk begynder slimhinden at blive tykkere igen,når du har blødt i 36 timer.
smlmea skriver: Der er ikke noget du selv kan gøre,faktisk begynder slimhinden at blive tykkere igen,når du har blødt i 36 timer.
okay, kan man undgå at udstøde den??? altså så man ik kan komme i hormon behandling????
Ja din mens kan udeblive af mange årsager,og der med udstødes den gamle slimhinde ikke,men så vil man blive behandlet med enten provera eller p-piller.
smlmea skriver: Ja din mens kan udeblive af mange årsager,og der med udstødes den gamle slimhinde ikke,men så vil man blive behandlet med enten provera eller p-piller.
Men jeg har fået min mens, da jeg var til scanning på 4 dagen var den ik helt udstødt som den sku ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128