Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Da dit barn havde skoldkopper , startede det så med feber inden skoldkopperne kom ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.181 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Maja_4000

Ja .. Der er skoldkopper i Carolines vs og nu har hun feber ..

Skoldkopperne brød ud den 8. hos barnet i vuggestuen .. Hvordan forløb jeres børns skoldkopper ? Var de hårdt ramt og hvor lang tid varede det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Skoldkopperne brød ud den 8. hos barnet i vuggestuen .. Hvordan forløb jeres børns skoldkopper ? Var de hårdt ramt og hvor lang tid varede det ?

Nej, Laura fik først skoldkopperne og havde faktisk ingen feber

Anmeld

12. marts 2012

4kløver

Mine de små har ikke haft det. Men de store husker jeg at det bare kom.

Anmeld

12. marts 2012

Maja_4000

Det tyder på at det ikke er sådan det starter særlig tit Håbede ellers lidt , så vi kunne få det overstået :b

Anmeld

12. marts 2012

Sara.

Min datter fik det da hun var 3.... hun vågnede med et par pletter, som så bredte sig i løbet af dagen og der kom også lidt feber til... Hun var hjemme fra vuggestue i 1½ uge ca.

Ca. 3 uger efter min datter havde haft det, fik min søn det. Han var næsten 1 år. Hans startede ud på samme måde men så blev han meget syg. Han endte med at få nogle blødninger i huden og kom med ambulance og udrykning til Skejby Sygehus fordi de troede det var meningitis. Det var det heldigvis ikke. Men han var meget dårligt og hjemme fra vuggestue lidt over 2 uger. (var indlagt 3 dage, og havde derefter åben indlæggelse i 1 uge.)

Hov rettelse - det startede egentlig med let feber hos begge inden udslæt.. har lige snakket med manden om det

Anmeld

12. marts 2012

9510

Her har den store haft det, og hun var SYG med feber i 3 døgn før pletterne kom

Anmeld

12. marts 2012

M&M's Mor

Maja_4000 skriver:

begge fik lidt feber et par timer før knopperne kom...

Anmeld

12. marts 2012

Maja_4000

Sara. skriver:

Min datter fik det da hun var 3.... hun vågnede med et par pletter, som så bredte sig i løbet af dagen og der kom også lidt feber til... Hun var hjemme fra vuggestue i 1½ uge ca.

Ca. 3 uger efter min datter havde haft det, fik min søn det. Han var næsten 1 år. Hans startede ud på samme måde men så blev han meget syg. Han endte med at få nogle blødninger i huden og kom med ambulance og udrykning til Skejby Sygehus fordi de troede det var meningitis. Det var det heldigvis ikke. Men han var meget dårligt og hjemme fra vuggestue lidt over 2 uger. (var indlagt 3 dage, og havde derefter åben indlæggelse i 1 uge.)

Hov rettelse - det startede egentlig med let feber hos begge inden udslæt.. har lige snakket med manden om det

Vildt , har aldrig hørt om nogle som blev indlagt på grund af skoldkopper før Godt det ikke var meningitis ! 

Anmeld

12. marts 2012

Maja_4000

9510 skriver:

Her har den store haft det, og hun var SYG med feber i 3 døgn før pletterne kom

Sådan rigtig syg ?

Her har Caroline 39,2 .. Men hun virker slet ikke syg .. Håber det fortsætter sådan

Anmeld

12. marts 2012

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Ingen af mine børn havde feber mens de havde skoldkopper. Og de havde ellers rigtig mange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.