skal jeg sige noget til pædagog i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

SaNiNa

Anonym skriver:

børnene havde ikke gjort noget, de stod i en stor rundkreds og holde hinanden i hånden, og da pædagogen jo troede at jeg VAr gået, gik hun hen og rev og flåede i børnenes arme for at få dem ind i en tættere rundkreds... 

Så ville jeg helst sikker lige lufte det for den pædagog næste gang jeg se hende. Er jo ikke sikkert hun er klar over hvor slet det så ud.

Og så har hun jo også mulighed for at "forsvare" sig selv første og hvis du ikke føler det er rigtig det hun siger kan du jo gå videre med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

sarahb

Jeg ville sige det til lederen og så få en samtale med hende og dig. Så lederen er der!! Lederen skal vide det...

Anmeld

12. marts 2012

Zeus

Jeg ville helt klart gå til ledelsen, så må de klare den.. Både fordi jeg mener at ledelsen skal være bekendt med, at én af deres ansatte reagerer som hun gør, og om nødvendigt skal være obs på hende, men også fordi jeg ville føle, at jeg skyldte de andre forældre det..

Det kan ikke være mit problem som forælder, at hun risikerer ballade... Det er MIT barn hun er ansat til at varetage, og jeg skal være 110% tryg ved, at ingen tager hårdhændet fat i MIT barn, fordi det ikke kan finde ud af stå i en rundkreds, som HUN synes det skal..

Så må det være op til ledelsen at forklare hende, hvilke metoder de bruger på stedet, det kan ikke - og skal ikke - være forældrene der tager de samtaler med pædagogerne..

Anmeld

12. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

jeg har lige brug for et svar, idag da jeg aflevere min søn i børnehaven, skal de til at holde morgensamling, og de står i rundkreds, der er kun 1 pædagog på stuen og hun står og holder nogle børn i hånden da vi kommer ind på stuen, min søn skynder sig hen til samlingen og holder børnene i hånden, hvorefter pædagogen går hen og holder min søn og en anden i hånden istedet, derefter åbner jeg døren for at gå ud, men glemmer at sætte klodsen og gør lige det, men da jeg så ser på dem igen, går pædagogen direkte hen og tager hårdt fat i børnenes arme, og kaster dem nærmest længere ind i rundkredsen, jeg ser forskrækket til og tænker : hva sker der ??? 

men går ud og lader som ingen ting nu er jeg frustreret og er bange for at hun er og gør sådan ved børnene tit, skal jeg sige noget til de andre pædagoger, for er da utryg ved hende. 

Jeg havde sagt noget. Om ikke andet bare for ligesom og sige at I synes det virker farkert eller sådan. Hellere være sikker på at der ikke er noget, men at du har sagt det - End at der sker noget og det ikke bliver sagt.

Anmeld

12. marts 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Jeg havde sagt noget med det samme.

Jeg syntes du skal sige det til den pågældende pædagog og alt efter hvordan hun reagerer kan lederen indblandes.

Det du også lige skal huske på, er  at du ikke har set hvad det er foregået lige inden i kommer ind.

Ikke at det er berettiget at rive/flå i børnenes arme. Det skal selvfølgelig ikke forekomme.

Anmeld

12. marts 2012

Mamalou

2skønnebørn skriver:

Jeg havde sagt noget med det samme.

Jeg syntes du skal sige det til den pågældende pædagog og alt efter hvordan hun reagerer kan lederen indblandes.

Det du også lige skal huske på, er  at du ikke har set hvad det er foregået lige inden i kommer ind.

Ikke at det er berettiget at rive/flå i børnenes arme. Det skal selvfølgelig ikke forekomme.

Enig - jeg synes også den skal tages med pædagogen i første omgang. Det allerbedste havde været at tage den i situationen, selvom jeg forstår det er svært, for man bliver jo paf! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.