skal jeg sige noget til pædagog i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.031 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg har lige brug for et svar, idag da jeg aflevere min søn i børnehaven, skal de til at holde morgensamling, og de står i rundkreds, der er kun 1 pædagog på stuen og hun står og holder nogle børn i hånden da vi kommer ind på stuen, min søn skynder sig hen til samlingen og holder børnene i hånden, hvorefter pædagogen går hen og holder min søn og en anden i hånden istedet, derefter åbner jeg døren for at gå ud, men glemmer at sætte klodsen og gør lige det, men da jeg så ser på dem igen, går pædagogen direkte hen og tager hårdt fat i børnenes arme, og kaster dem nærmest længere ind i rundkredsen, jeg ser forskrækket til og tænker : hva sker der ??? 

men går ud og lader som ingen ting nu er jeg frustreret og er bange for at hun er og gør sådan ved børnene tit, skal jeg sige noget til de andre pædagoger, for er da utryg ved hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg har lige brug for et svar, idag da jeg aflevere min søn i børnehaven, skal de til at holde morgensamling, og de står i rundkreds, der er kun 1 pædagog på stuen og hun står og holder nogle børn i hånden da vi kommer ind på stuen, min søn skynder sig hen til samlingen og holder børnene i hånden, hvorefter pædagogen går hen og holder min søn og en anden i hånden istedet, derefter åbner jeg døren for at gå ud, men glemmer at sætte klodsen og gør lige det, men da jeg så ser på dem igen, går pædagogen direkte hen og tager hårdt fat i børnenes arme, og kaster dem nærmest længere ind i rundkredsen, jeg ser forskrækket til og tænker : hva sker der ??? 

men går ud og lader som ingen ting nu er jeg frustreret og er bange for at hun er og gør sådan ved børnene tit, skal jeg sige noget til de andre pædagoger, for er da utryg ved hende. 

har os lige sagt det til manden, han synes os det lyder meget brutalt og underligt, så han mener bestemt vi skal sige det... 

Anmeld

12. marts 2012

2721

Jeg er ikke sikker på jeg forstår præcis hvad der er forgået. Men er du utryg ved det skal dundalk klart tale med bh om det du har set!

Anmeld

12. marts 2012

SaNiNa

Forstår ikke helt hvad barnet har gjort.

Hvis du er utryg og er bange for børnen tav så skal du da helt sikkert sige noget

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Jeg er ikke sikker på jeg forstår præcis hvad der er forgået. Men er du utryg ved det skal dundalk klart tale med bh om det du har set!

det der forgik var at da pædagogen jo troede at jeg VAR gået, gik hun hen og rev og flåede i børnenes arme, for at få dem i en tættere rundkreds.. 

Anmeld

12. marts 2012

Nettemor

SaNiNa skriver:

Hvis du er utryg og er bange for børnen tav så skal du da helt sikkert sige noget

Enig

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

SaNiNa skriver:

børnene havde ikke gjort noget, de stod i en stor rundkreds og holde hinanden i hånden, og da pædagogen jo troede at jeg VAr gået, gik hun hen og rev og flåede i børnenes arme for at få dem ind i en tættere rundkreds... 

Anmeld

12. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Føj! Hvor er hun bare led! Synés du skal sige det til lederen. Jeg vil blive stik tosset hvis der var nogen der tog fat i min søn på den måde

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Føj! Hvor er hun bare led! Synés du skal sige det til lederen. Jeg vil blive stik tosset hvis der var nogen der tog fat i min søn på den måde

ja ik .. det samme tænker jeg da også... var da synd for dem , de havde jo ikke gjort noget stakkels børn... 

Anmeld

12. marts 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Jeg tror jeg havde trukket pædagogen med et mere privat sted og sat den ned og fortalt vedkommende at hjemme ved os, der opdrager vi uden brug af fysiske virkemidler. Af nogen art. Og jeg ville mere end værdsætte hvis hun ville efterleve mine ønsker, nu jeg altså er den bestemmende forælder.

Og så ville jeg holde et gooooooooooodt øje med den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.