Hjælp til teks- og billedredigering !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

ano14316

grøn · ært skriver:

Jeg skal bruge en, som (gratis) lige hurtigt gider 'bøje' noget text for mig.. Jeg skal lave et billede til et kageprint, men jeg kan ikke med mit skriveredskab (Pages) bøje text. Det er den øverste og nederste text der skal bøjes ned og op, sådan så texten danner en (halv)cirkel.

Desuden skal jeg have to billeder oven på hinanden - hvilket jo er meget nemt, MEN, det billede der skal ligge øverst (Hello Kitty) 'ødelægger' baggrundsbilledet. Er der nogen der kan 'klippe' Hello Kitty ud, så billedet ikke er en hvid firkant ?

Jeg vedhæfter lige et billede af sådan som det ser ud nu, så kan I måske bedre forstå, hvad det er jeg vil :-)

HÅBER der er nogen der kan hjælpe!!!! 

Synes egentlig at det er lidt flabet at du beder om hjælp, og mange tilbyder sin hjælp, men du svarer ikke, eller skriver at du har fået opgaven løst eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

grøn · ært

ano14316 skriver:

Synes egentlig at det er lidt flabet at du beder om hjælp, og mange tilbyder sin hjælp, men du svarer ikke, eller skriver at du har fået opgaven løst eller lign.

Gider du da godt lige at tage dig sammen! :O
Du aner overhovedet ikke hvad jeg laver i min hverdag. Og jeg skal ikke sidde her og undskylde, at jeg ikke er på baby.dk døgnet rundt, men rent faktisk laver andre ting. At jeg ikke har svaret er fordi jeg ikke har været her til at se, at nogen har skrevet. Eftersom der ikke var nogen der kunne hjælpe den 10. marts da jeg spurgte om hjælp, fandt jeg en anden et andet sted, som har hjulpet mig. Og NEJ, så har jeg sgu ikke lige tænkt på det her indlæg siden, da jeg har en masse andet at lave.

Det var da utrolig ubehøvlet af dig, at skrive det der.

-- og så kan jeg vel takke jer andre i samme åndedrag, for at tilbyde jeres hjælp, men jeg havde brug for hjælpen den 10. marts ASAP. Og jeg fik heldigvis hjælpen.

Anmeld

13. marts 2012

ano14316

grøn · ært skriver:

Gider du da godt lige at tage dig sammen! :O
Du aner overhovedet ikke hvad jeg laver i min hverdag. Og jeg skal ikke sidde her og undskylde, at jeg ikke er på baby.dk døgnet rundt, men rent faktisk laver andre ting. At jeg ikke har svaret er fordi jeg ikke har været her til at se, at nogen har skrevet. Eftersom der ikke var nogen der kunne hjælpe den 10. marts da jeg spurgte om hjælp, fandt jeg en anden et andet sted, som har hjulpet mig. Og NEJ, så har jeg sgu ikke lige tænkt på det her indlæg siden, da jeg har en masse andet at lave.

Det var da utrolig ubehøvlet af dig, at skrive det der.

-- og så kan jeg vel takke jer andre i samme åndedrag, for at tilbyde jeres hjælp, men jeg havde brug for hjælpen den 10. marts ASAP. Og jeg fik heldigvis hjælpen.

undskyld, ved ikke lige hvad jegcfik galt i halsen, det beklsger jeg, at det lige kom ud her.

Nej jeg ved ikke hvad du laver, kunne bare se at du havde været online.
Jeg har bare oplevet en del gange at folk efterlyser hjælp men så ikke svsrer undervejs.
og så tænker jeg bare sådan, at jeg bliver lidt ærgelig over at bruge tid på at svaret, og så gidet ts ikke en gang at svarer igen, det her er sådan helt generelt herinde.

Men godt du fik det løst

Anmeld

13. marts 2012

grøn · ært

undskyld, ved ikke lige hvad jegcfik galt i halsen, det beklsger jeg, at det lige kom ud her.

Nej jeg ved ikke hvad du laver, kunne bare se at du havde været online.
Jeg har bare oplevet en del gange at folk efterlyser hjælp men så ikke svsrer undervejs.
og så tænker jeg bare sådan, at jeg bliver lidt ærgelig over at bruge tid på at svaret, og så gidet ts ikke en gang at svarer igen, det her er sådan helt generelt herinde.

Men godt du fik det løst

Jeg har været "online" fordi baby.dk er min startside () - og den logger mig jo automatisk på... Så selvom jeg logges på, så tjekker jeg ikke notifikationer og post, før jeg virkelig har tid til det. Det er selvfølgelig forvirrende for de andre brugere..... Men, ikke min skyld, at baby.dk informerer om, hvornår man sidst har været online/"online" ;-)

Jeg kan godt se det er træls, at folk aldrig svarer - men jeg har simpelthen fræset rundt. Plus jeg er højgravid og det kræver mange timers søvn >< Min kæreste fylder (som selvsagt) 30 år og jeg er ved at planlægge en rejse for ham og jeg. Der er saatme mange ting at holde styr på - især når han jo slet ikke må vide noget som helst. Plus vi får gæster i weekenden, som kommer og fejrer ham. Jeg har vitterligt ikke så meget andet på hjernen end hans 30 års, rejsen og kagebagning.....og så lige hvornår jeg snart kan sove igen ;-)

Tak for din undskyldning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.