Hjælp til teks- og billedredigering !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

grøn · ært

Jeg skal bruge en, som (gratis) lige hurtigt gider 'bøje' noget text for mig.. Jeg skal lave et billede til et kageprint, men jeg kan ikke med mit skriveredskab (Pages) bøje text. Det er den øverste og nederste text der skal bøjes ned og op, sådan så texten danner en (halv)cirkel.

Desuden skal jeg have to billeder oven på hinanden - hvilket jo er meget nemt, MEN, det billede der skal ligge øverst (Hello Kitty) 'ødelægger' baggrundsbilledet. Er der nogen der kan 'klippe' Hello Kitty ud, så billedet ikke er en hvid firkant ?

Jeg vedhæfter lige et billede af sådan som det ser ud nu, så kan I måske bedre forstå, hvad det er jeg vil :-)

HÅBER der er nogen der kan hjælpe!!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

grøn · ært

hjæælp...

Anmeld

11. marts 2012

Saram

Hvis du ikke finder nogen der kan, så kan jeg godt spørge min kæreste om han har tid? Haster det?

Anmeld

11. marts 2012

Kofoed.

Kan prøve.

Anmeld

11. marts 2012

grøn · ært

Hvis du ikke finder nogen der kan, så kan jeg godt spørge min kæreste om han har tid? Haster det?

Det gør det egentlig, da det skal bestilles til et kagetryk - og det skal nå at blive leveret på fredag.... Du må meget gerne spørge ham!! tak!
Kan jeg få din mail (i en pb evt.) så jeg kan sende dokumentet? 

Anmeld

11. marts 2012

grøn · ært

Kofoed. skriver:

Kan prøve.

Tak! - kan du skrive din mail (i en pb evt.) så jeg kan sende dokumentet til dig??

Anmeld

12. marts 2012

Saram

grøn · ært skriver:

Det gør det egentlig, da det skal bestilles til et kagetryk - og det skal nå at blive leveret på fredag.... Du må meget gerne spørge ham!! tak!
Kan jeg få din mail (i en pb evt.) så jeg kan sende dokumentet? 

Ved  du hvad, faldt simpelthen i søvn igår, så har først set dit svar nu. Har du fået det fikset? Min kærester har nemlig først fri kl 14.

Anmeld

12. marts 2012

Nettemor

Hvis du ikke har fået hjælp så kan jeg godt prøve. Har en rimelig god ide om hvordan det skal gøres

Anmeld

12. marts 2012

Giraffen

grøn · ært skriver:

Jeg skal bruge en, som (gratis) lige hurtigt gider 'bøje' noget text for mig.. Jeg skal lave et billede til et kageprint, men jeg kan ikke med mit skriveredskab (Pages) bøje text. Det er den øverste og nederste text der skal bøjes ned og op, sådan så texten danner en (halv)cirkel.

Desuden skal jeg have to billeder oven på hinanden - hvilket jo er meget nemt, MEN, det billede der skal ligge øverst (Hello Kitty) 'ødelægger' baggrundsbilledet. Er der nogen der kan 'klippe' Hello Kitty ud, så billedet ikke er en hvid firkant ?

Jeg vedhæfter lige et billede af sådan som det ser ud nu, så kan I måske bedre forstå, hvad det er jeg vil :-)

du ka også sende det til mig - eller bare lægge billederne op separat, så ka jeg lave det i photoshop  

Anmeld

12. marts 2012

ano14316

grøn · ært skriver:

hvis du sender billedet seperat, så kan jeg da godt lige fritlægge det.

du kan evt. bare sende det til ano14316@gmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.