Kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

HvAd mente jeres gæster om det? 

Og fedt at høre andre har gjort det samme...

Mine forældre synes det var en rigtig god idé og de andre gæster kunne sagtens se det rationelle i det SÅ go for it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

TNBC

Anonym skriver:

Vi står og skal snart holde dåb, og det passer med at i den månede hvor dåben skal holdes har jeg selv og vores store barn fødselsdag og da vi ikke er dem med den største økonomi overvejer vi at slå fødselsdagene sammen med dåben selvfølig med dåben som hoved begivenhed, men an man tillade sig det? Hvisvi gør det så har vi nemlig økonomi til at gøre bare lidt mere ud af det...

Vi vil f.eks skrive i. Invitationerne "og i samme anledning vil jeg bede jer hjælp mig med at fejer.......... Fødselsdage. " 

Hvad tænker i?

da min lillesøster blev konfirmeret for 5år siden, var det tæt på min fars 65års fødselsdag og vi slog den samme og vi havde en super fest og ingen havde et problem med det. 

Jeg ved godt at barnedåb og konfirmation ikke er det samme, men hvis man kan med det ene kan man vel også det andet. så længe ingen bliver overset. barnet er jo ikke klar over hvad der foregår.

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

da min lillesøster blev konfirmeret for 5år siden, var det tæt på min fars 65års fødselsdag og vi slog den samme og vi havde en super fest og ingen havde et problem med det. 

Jeg ved godt at barnedåb og konfirmation ikke er det samme, men hvis man kan med det ene kan man vel også det andet. så længe ingen bliver overset. barnet er jo ikke klar over hvad der foregår.

Super mange tak for det...

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Mine forældre synes det var en rigtig god idé og de andre gæster kunne sagtens se det rationelle i det SÅ go for it

Dejligt at høre og tror også det ender sådan vi har ikke råd til at holde tre fester i samme månede

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

så vil jeg helt sikkert slå det sammen. kan hurtigt blive dyrt at holde 3 feste på kort tid

Ja det er jo nemlig det det kan... Og syntes der er nok ting at bruge penge på i forvejen med to små børn...

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Dejligt at høre og tror også det ender sådan vi har ikke råd til at holde tre fester i samme månede

Det ville da også være tåbeligt Hold en samlet brag af en fest

Anmeld

11. marts 2012

lio

Anonym skriver:

Barnet er ikke så stor at det vil forstå det på den måde, er ret sikker på vores store lille barn vil være ret ligeglad, det var noget andet hvis h*n var et par år ældre, så vil jeg ikke engang overveje det...

Og på den måde er det jo ikke kun den lille ny der får gaver... 

Tænker mere om vi kan tillade os det i forhold til vores gæster, de er dog ikke påtvunget til at komme med gave til os alle Tre...

Som gæst ville jeg synes det var underligt, jeg bryder mig som regel ikke om det med at slå forskellige festligheder sammen, men på den anden side, hvis jeres økonomiske midler ikke rækker så vil jeres gæster nok forstå.

Anmeld

11. marts 2012

norenberg

Ja vi holdte dåb og 1 års fødselsdag sidste år sammen, da dåbs barnet sov var der jo fuld opmærksomhed til fødselsdags barnet, dåbs barnet sover jo det meste af tiden alligevel og har ikke et begreb om nogle af tingene alligevel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.