Anonym skriver:
Vi står og skal snart holde dåb, og det passer med at i den månede hvor dåben skal holdes har jeg selv og vores store barn fødselsdag og da vi ikke er dem med den største økonomi overvejer vi at slå fødselsdagene sammen med dåben selvfølig med dåben som hoved begivenhed, men an man tillade sig det? Hvisvi gør det så har vi nemlig økonomi til at gøre bare lidt mere ud af det...
Vi vil f.eks skrive i. Invitationerne "og i samme anledning vil jeg bede jer hjælp mig med at fejer.......... Fødselsdage. "
Hvad tænker i?

vil sige det kommer an på det andet barns alder. har det en alder hvor det ikke forstår det så ja hold en fælles fest. og så kan man evt på barnets fødselsdag invitere kun bedsteforældre til en kop kaffe. så det føler at det bliver fejret.
har ikke noget med dåb at gøre. men her hjemme holder vi 3 fødselsdag på samme tid.
min ældste søn bliver 4 år 21 marts, væres yngste bliver 1 år den 23 marts og jeg selv fylder år den 29 marts.
og vi holder fødseldag for familien sammen. og så holder den ældste fødselsdag hjemme hvor børnehaven er inviteret. så han oplever at det kun er ham der er i fokus.
når denne fest er overstået vil vi så overveje om vi skal holde børnene hver for sig i fremtiden eller om det kan fungere sammen.
Anmeld