Så har vi haft gang i symaskinen igen :-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Anette&Sophia

StineW79 skriver:

Ja ka bare huske at da thea gik fra den lille vugge til den store tremmeseng, så hun så lille ud og nu sover hun i jouner seng! Vildt som tiden går! Men tror nu jeg vil til at kigge på stof til en ny sengerand, til når den bette kommer! Vh stine

Ja, det ser helt sjovt ud. Nogle gange ligger Sophia også inde i hendes tremmeseng og sover om dagen, og så med juniordyne. "Mulle? hvor er du henne?" hæhæ

men ja, det er da bare at begive sig ud i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anette&Sophia skriver:

Ja, det ser helt sjovt ud. Nogle gange ligger Sophia også inde i hendes tremmeseng og sover om dagen, og så med juniordyne. "Mulle? hvor er du henne?" hæhæ

men ja, det er da bare at begive sig ud i det

Har syet et par sengesider til en tremmeseng på mit arbejde, så tænker at jeg ska prøve at lave en der går hele vejen rundt i sengen, som mit næste nørkle projekt! Godt man er i en nørkleklub! Vh stine

Anmeld

12. marts 2012

Chr-Hei

Anette&Sophia skriver:

Vil gerne sy en, men det kommer til at blive lidt dyrt, da det tager en god slat arbejdstimer :-)

Hvad tror du det vil blive? Og vil gerne have det i andet stof. Betaler selvfølgelig for det også

Anmeld

12. marts 2012

Anette&Sophia

Chr-Hei skriver:

Hvad tror du det vil blive? Og vil gerne have det i andet stof. Betaler selvfølgelig for det også

Hvilket stof vil du have den lavet i? :-)

Anmeld

12. marts 2012

Anette&Sophia

StineW79 skriver:

Har syet et par sengesider til en tremmeseng på mit arbejde, så tænker at jeg ska prøve at lave en der går hele vejen rundt i sengen, som mit næste nørkle projekt! Godt man er i en nørkleklub! Vh stine

ja lige præcis hæhæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.