Så har vi haft gang i symaskinen igen :-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Anette&Sophia

Kruse90 skriver:

æv æv æv altså
jeg vil vildt gerne have en opskrift nemlig

Hvis den skal være til en tremmeseng som er 60x120, skal banerne bare klippes efter det. 

Man skal jo så bare lige tage forbehold, hvis det skal være en tyk en, for så er der jo ikke plads til dem, så endten ende stykket eller siderne, skal være 3 cm kortere. + du skal ligge 2 cm til, til sting. kanten i ens farvet stof skal også være 2 cm bredere end skummet indeni, også til sting. ( i dette tilfælde er skummet 3 cm bredt, så kanten skal være 5 cm )  

:-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

B&J

hvor er du bare super dygtig

Anmeld

12. marts 2012

Anette&Sophia

B&J skriver:

hvor er du bare super dygtig

tusind tak 

Anmeld

12. marts 2012

Anette&Sophia

StineW79 skriver:

Flotte, flotte farver, er sikker på de bliver glad for gaven! Vh stine

Det gjorde de også, eller moren gjorde hæhæ. 

Anmeld

12. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anette&Sophia skriver:

Det gjorde de også, eller moren gjorde hæhæ. 

Ka jeg godt forstå! Går den hele vejen op over kanten på tremmesengen eller stopper den midt på tremmerne? Giver det mening? Tænker nemlig jeg ska ha syet en ny til vores tremmeseng, når den bette ny kommer. Vh stine

Anmeld

12. marts 2012

Anette&Sophia

StineW79 skriver:

Ka jeg godt forstå! Går den hele vejen op over kanten på tremmesengen eller stopper den midt på tremmerne? Giver det mening? Tænker nemlig jeg ska ha syet en ny til vores tremmeseng, når den bette ny kommer. Vh stine

Den er 25 cm høj :-) 
Kan lige finde et billede af denne her hvor den er sat i, den sidder bare i en kravlegård :-)

Anmeld

12. marts 2012

Anette&Sophia

StineW79 skriver:

1 billede er den som tråden her handler om, og billede nr 2, er den jeg syede til min datter :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2012

StineW79

Anette&Sophia skriver:

1 billede er den som tråden her handler om, og billede nr 2, er den jeg syede til min datter :-)

Ej hvor er den altså bare flot! Det er rigtig fedt at den er så tyk, at den ik ka blive trygge ned i bunden af tremmesengen! Syntes godt nok den jeg har haft til thea var for trælse. Vh stine

Anmeld

12. marts 2012

Anette&Sophia

StineW79 skriver:

Ej hvor er den altså bare flot! Det er rigtig fedt at den er så tyk, at den ik ka blive trygge ned i bunden af tremmesengen! Syntes godt nok den jeg har haft til thea var for trælse. Vh stine

Vi har også sådan en tynd dum og træls en inde i vuggen nu. Godt det snart er tremmesengens tur til at tage over

Anmeld

12. marts 2012

StineW79

Anette&Sophia skriver:

Vi har også sådan en tynd dum og træls en inde i vuggen nu. Godt det snart er tremmesengens tur til at tage over

Ja ka bare huske at da thea gik fra den lille vugge til den store tremmeseng, så hun så lille ud og nu sover hun i jouner seng! Vildt som tiden går! Men tror nu jeg vil til at kigge på stof til en ny sengerand, til når den bette kommer! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.