40,3 i temperatur -hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

4kløver

Da min datter blev blå om munden havde hun RS virus. Så prøv lægen igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Holbæktrunten

VAGTLÆGE-NU!!!!!!! 

De SKAL se hende, det er ikke godt det der.... Får hun drukket noget? Er hun passiv/apatisk eller glad baby?

KRÆV at hun bliver tilset igen, og lad dig ikke spise af...

Anmeld

10. marts 2012

Vial

Jeg ville tage det roligt. Få evt taget infektionstal hos egen læge. Vi kører på 13. dagen med super høj feber on/off. Min datter er også i behandling for lungebetændelse, da infektionstal steg midt i det hele. De gange jeg har talt med vagtlægen lyder meldingen, at der nu kører en sådan virus. Vuggestue bekræfter at andre børn har samme sygdomsbillede for tiden. Mine tvillinger er 19 mdr.

Anmeld

10. marts 2012

Vial

Og vigtigt!!!Mine er SÅ BLÅ om munden. Det skyldes at temperaturen stiger. Fik jeg at vide af lægen. Det er helt normalt

Anmeld

10. marts 2012

Maja88

Vial skriver:

Jeg ville tage det roligt. Få evt taget infektionstal hos egen læge. Vi kører på 13. dagen med super høj feber on/off. Min datter er også i behandling for lungebetændelse, da infektionstal steg midt i det hele. De gange jeg har talt med vagtlægen lyder meldingen, at der nu kører en sådan virus. Vuggestue bekræfter at andre børn har samme sygdomsbillede for tiden. Mine tvillinger er 19 mdr.

altså ikke til i kører med sygdom men til dit svar

Anmeld

11. marts 2012

tweety2060

9510 skriver:

GåHaHariho

Jeg ville nok kontakte vagt lægen igen

Tak-har snakket med en børnelæge som kiggede på hende i 5 min og sagde det var virus.... så vi må bare se tiden an trods 40,3 i temperatur...

Anmeld

11. marts 2012

tweety2060

Ma-lu skriver:

Helt sikkert Lægevagt igen..

Det kan ik være rigtigt de ik vil ha hende... Der farligt hvis den fortsætter stigningen  

God bedring med hende.

JEg har snakket med en børnelæge som kiggede på hende i 5 min sagde det var virus og at hun jo ikke havde været syg længe... Så vi kom hjem trods 40,3 i temperatur.... Hun er ikke bedre i dag og syntes det er hårdt at se hende så dvask...

Anmeld

11. marts 2012

tweety2060

tanja. skriver:

Jeg ville helt sikkert os kontakte vagtlægen igen og forlange de kiggede på hende! Og så sørge for ikke at give hende noget feber sænkende før se har set hende..

Rigtig god bedring med hende

Åh ville så gerne at de så hende uden pamol men det er tourtur for hende uden-vi kan ikke røre hende... Lægen mener det er virus så de til ikke gøre noget....

Anmeld

11. marts 2012

tweety2060

Maja88 skriver:

DDeDeteeriikkikkehar i fået tjekket ørerne???

jeg har stået med en niece som havde haft over 40 i feber i en uge og de ville ikke gøre noget.. det fandt vi ud af det var MØB...

Det er ikke ørene-de er lidt forkølelserøde, men det er alt...

Anmeld

11. marts 2012

tweety2060

UnderCover34 skriver:

RSmåSmaRoalRoaldRoalSmaSmalSmallSmalljSmalljdHun skal ses af en læge, igen, NU!

Ring til vagtlægen, forlang at blive set og se om du ikke kan få dem til, at indlægge hende til en ordentlig udredning på medicinsk afdeling!

Alternativt må vagtlægen da tage nogle blodprøver for at findeårsagen til den høje feber - den penicillin/antibiotika hun får hjælper tydeligvis ikke...

Ingen pamol igen før hun er undersøgt, de er nødt til at se præcis hvor skidt hun er...

Rigtig god bedring 

Snakkede med en børnelæge som kiggede på hende i 5 min og sagdet det var virus-ikke noget at høre på lungerne, og heller ikke andet end lidt rødme på ørene... Dog stigende tal, en crp ? På 96 og hvide blodlegemer på 20.... Vi kom hjem trods 40,3 i temperatur.... KUnne ikke holde hende uden pamol... Åh det er hårdt for hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.