Har lige brug for lidt råd ... Min pige på 11/2 er syg... DEt startede torsdag sidste uge med øjenbetændelse, som hun kom i behandling for. Så fik hun feber lørdag søndag og mandag omkring 38-38,5 men kun om afte men hun var ellers fin. Så tirsdag fik hun 39 og onsdag 39,5 og det varede hele dagen, hun blev pylret ogked ad det. OVeni er hun forkølet og hoster en del så hun har fået lidt pamol for ikke at have ondt. Tager hende til læge torsdag, da hun nu har haft feber i en lille uge og det bliver værre... Her bliver hun sat i behandling så mistanke om lungebetændelse, han lad ikke høre det på lungermen pga det har stået på så længe vælger han at behandle. Igår runder vi 40,5.... Hun er mere og mere pylret- spiser lidt, drikker lidt, men hænger mest. Vi snakker med vagtlægen, de ser på henne, bliver sendt hjem med beskeden virus og vi ved ikke hvad hun fejler, Og Hun skal drikke og tisse godt. I nat har hun igen sovet op ad mig og 40 i temperature... Syntes ikke hun bliver bedre.... Pamolen brænder ad efter 4-5 timer og så bliver hun SÅ skidt, kulderystelser, blålig ved munden, bleg og vi kan ikke røre hende...
DEt gør så ondt i mit mor hjerte!!! At se hende sådanne. SYntes ikke medicinen hjælper. Nu er DEt 3 dag efter hun er startet uden bedring.
Gode råd modtages med kyshånd...
Anmeld