40,3 i temperatur -hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.314 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

tweety2060

Har lige brug for lidt råd ... Min pige på 11/2 er syg... DEt startede torsdag sidste uge med øjenbetændelse, som hun kom i behandling for. Så fik hun feber lørdag søndag og mandag omkring 38-38,5 men kun om afte men hun var ellers fin. Så tirsdag fik hun 39 og onsdag 39,5 og det varede hele dagen, hun blev pylret ogked ad det. OVeni er hun forkølet og hoster en del så hun har fået lidt pamol for ikke at have ondt. Tager hende til læge torsdag, da hun nu har haft feber i en lille uge og det bliver værre... Her bliver hun sat i behandling så mistanke om lungebetændelse, han lad ikke høre det på lungermen pga det har stået på så længe vælger han at behandle. Igår runder vi 40,5.... Hun er mere og mere pylret- spiser lidt, drikker lidt, men hænger mest. Vi snakker med vagtlægen, de ser på henne, bliver sendt hjem med beskeden virus og vi ved ikke hvad hun fejler, Og Hun skal drikke og tisse godt. I nat har hun igen sovet op ad mig og 40 i temperature... Syntes ikke hun bliver bedre.... Pamolen brænder ad efter 4-5 timer og så bliver hun SÅ skidt, kulderystelser, blålig ved munden, bleg og vi kan ikke røre hende...
DEt gør så ondt i mit mor hjerte!!! At se hende sådanne. SYntes ikke medicinen hjælper. Nu er DEt 3 dag efter hun er startet uden bedring.
Gode råd modtages med kyshånd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

9510

tweety2060 skriver:

Har lige brug for lidt råd ... Min pige på 11/2 er syg... DEt startede torsdag sidste uge med øjenbetændelse, som hun kom i behandling for. Så fik hun feber lørdag søndag og mandag omkring 38-38,5 men kun om afte men hun var ellers fin. Så tirsdag fik hun 39 og onsdag 39,5 og det varede hele dagen, hun blev pylret ogked ad det. OVeni er hun forkølet og hoster en del så hun har fået lidt pamol for ikke at have ondt. Tager hende til læge torsdag, da hun nu har haft feber i en lille uge og det bliver værre... Her bliver hun sat i behandling så mistanke om lungebetændelse, han lad ikke høre det på lungermen pga det har stået på så længe vælger han at behandle. Igår runder vi 40,5.... Hun er mere og mere pylret- spiser lidt, drikker lidt, men hænger mest. Vi snakker med vagtlægen, de ser på henne, bliver sendt hjem med beskeden virus og vi ved ikke hvad hun fejler, Og Hun skal drikke og tisse godt. I nat har hun igen sovet op ad mig og 40 i temperature... Syntes ikke hun bliver bedre.... Pamolen brænder ad efter 4-5 timer og så bliver hun SÅ skidt, kulderystelser, blålig ved munden, bleg og vi kan ikke røre hende...
DEt gør så ondt i mit mor hjerte!!! At se hende sådanne. SYntes ikke medicinen hjælper. Nu er DEt 3 dag efter hun er startet uden bedring.

Jeg ville nok kontakte vagt lægen igen

Anmeld

10. marts 2012

Ma-lu

tweety2060 skriver:

Helt sikkert Lægevagt igen..

Det kan ik være rigtigt de ik vil ha hende... Der farligt hvis den fortsætter stigningen  

God bedring med hende.

Anmeld

10. marts 2012

Koen.

Jeg ville helt sikkert os kontakte vagtlægen igen og forlange de kiggede på hende! Og så sørge for ikke at give hende noget feber sænkende før se har set hende..

Rigtig god bedring med hende

Anmeld

10. marts 2012

LR85

Sikke da noget rod. Stakkels jer. Kontakt du vagtlægen og fortæl a du er bekymret og der må ske noget. 

Klæd hende af og så rigtig god bedring med hende

Anmeld

10. marts 2012

UnderCover37

Hun skal ses af en læge, igen, NU!

Ring til vagtlægen, forlang at blive set og se om du ikke kan få dem til, at indlægge hende til en ordentlig udredning på medicinsk afdeling!

Alternativt må vagtlægen da tage nogle blodprøver for at findeårsagen til den høje feber - den penicillin/antibiotika hun får hjælper tydeligvis ikke...

Ingen pamol igen før hun er undersøgt, de er nødt til at se præcis hvor skidt hun er...

Rigtig god bedring 

Anmeld

10. marts 2012

janne1986

Vil også sige vagtløgen ligemed det samme... Ingen tvivl! 

Det er ik acceptabelt med feber så længe der bare stiger... 

Anmeld

10. marts 2012

mortilnoahogmelina

Vi hat lige været præcis det sammen igennem her .
Her startede det så bare med feber gik over i feber hoste opkast skide syge og oven i det hele øjen betændelse .

Ja her ville de heller ingenting gøre . Idag et det 1 uge siden det startede . Han er nogenlunde frisk igen nu .

Men kontakt lægen igen og rigtig god bedring ..

Anmeld

10. marts 2012

Maja88

har i fået tjekket ørerne???

jeg har stået med en niece som havde haft over 40 i feber i en uge og de ville ikke gøre noget.. det fandt vi ud af det var MØB...

Anmeld

10. marts 2012

birthee

tweety2060 skriver:

Jeg ville også helt klart kontakte lægevagten igen! Og husk at selv om du måske ikke kommunikerer så godt med den du snakker med i telefonen, er det ikke den samme som ser dig i konsultation... Hvis du ikke føler der bliver lyttet, så ville jeg køre på skadestuen - om ikke andet så er der mulighed for at tilkalde en børnelæge derude, som måske vil undersøge hende lidt grundigere????

Håber hun får det bedre - knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.