Blev jeres baby syg af 5 mdr's vaccinen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

morethanperfect

LevisMor skriver:

Min lille dreng blev stukket idag, men indtil videre har han ikke fået feber og hygger og griner med os , han er som han plejer at være , så det er dejligt, han blev stukket kl 14.0 så der er jo gået nogle timer.

Bliver de overhovedet altid syge af 5 mdr's vaccinationen ??

God week

Nej Oscar fik kun feber efter sin aller første vaccine .. Hverken til 5 mdr. eller til 16 mdr. har han fået feber ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Levi&LilysMor

LunaLykke skriver:

Man siger at hver andet barn får feber efter vaccinen. Min datter fik ingen feber efter hverken 3 eller 5 måneders vaccinen

Okay, tænkte nok det var sådan for alle kan jo ikke blive dårlig af den , men han har en smule ( 38,4 ) så heldigvis ikke så galt

Anmeld

10. marts 2012

Levi&LilysMor

tanja. skriver:

Niks, 5 mdrs vaccinen er sjovt nok den eneste lærke ikke er blevet syg af krydser finger for det er det samme hos jer

Hvor dejligt  og tak, her til morgen siger dem 38,4 så heldigvis ikke så galt, men en smule har han ...

Anmeld

10. marts 2012

Julemusen

Min dreng blev også stukket i går. Han blev lidt mere træt end han plejer og sov 14 timer i nat! Men ellers er han som han plejer, en dejlig glad dreng 

Anmeld

10. marts 2012

Månelys

LevisMor skriver:

Min lille dreng blev stukket idag, men indtil videre har han ikke fået feber og hygger og griner med os , han er som han plejer at være , så det er dejligt, han blev stukket kl 14.0 så der er jo gået nogle timer.

Bliver de overhovedet altid syge af 5 mdr's vaccinationen ??

God week

Ja, hun blev ret syg af 5 måneders, men ikke af 3 måneders.. kom først sent om aftenen

Anmeld

10. marts 2012

Tona

LevisMor skriver:

Okay det var hurtigt!, her skete der ingenting før engang sent aften, så kunne jeg mærke han var varmere end han plejer, men natten gik godt nok

Dejligt at det ikke blev slemt for ham

Amanda faldt i dyb søvn da hun fik vaccinen. Sov allerede da vi var ude i lægens venteværelse igen. Sov så i nogle timer og var allerede der brændende varm. Hele den nat lå hun inde i vores seng mellem os og bare rystede og græd i søvne med høj feber...lille pus. Det er faktisk den vaccine hun er blevet mest syg af. Det tog faktisk også en lille uge før hun var totalt ovenpå igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.