Blev jeres baby syg af 5 mdr's vaccinen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Levi&LilysMor

Min lille dreng blev stukket idag, men indtil videre har han ikke fået feber og hygger og griner med os , han er som han plejer at være , så det er dejligt, han blev stukket kl 14.0 så der er jo gået nogle timer.

Bliver de overhovedet altid syge af 5 mdr's vaccinationen ??

God week

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Clisolka

LevisMor skriver:

Min lille dreng blev stukket idag, men indtil videre har han ikke fået feber og hygger og griner med os , han er som han plejer at være , så det er dejligt, han blev stukket kl 14.0 så der er jo gået nogle timer.

God week

Isabella havde en smule feber, men ikke ret meget. For en uge siden fik hun sin 1-års (en smule forsinket) og der reagerede hun overhovedet ikke 

Anmeld

9. marts 2012

Koen.

Niks, 5 mdrs vaccinen er sjovt nok den eneste lærke ikke er blevet syg af krydser finger for det er det samme hos jer

Anmeld

9. marts 2012

JustinsMoar

Min søn blev ikke syg af nogle af dem, det har han sku klaret i stiv arm!

Anmeld

9. marts 2012

Nettemor

Her fik knægtens en meget lille smule feber. Ca 38.5. og det var det.

Anmeld

9. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LevisMor skriver:

God week

min blev også stukket idag. kl 14.40. Han er heller ikke mærket af det. Tror ikke de nødvendigvis bliver syge

Anmeld

9. marts 2012

lycly

Man siger at hver andet barn får feber efter vaccinen. Min datter fik ingen feber efter hverken 3 eller 5 måneders vaccinen

Anmeld

9. marts 2012

Tona

LevisMor skriver:

God week

Amanda blev godt syg af den, men det viste sig næsten med det samme.

Anmeld

10. marts 2012

Levi&LilysMor

Babymor2010 skriver:

Isabella havde en smule feber, men ikke ret meget. For en uge siden fik hun sin 1-års (en smule forsinket) og der reagerede hun overhovedet ikke 

Det er bare dejligt når det går godt

Målte lige hans tp til morgen og der viste den godt nok 38,4, men det er heldgivis ikke mere og han kan godt grine og pludre, men er en smule pyller selvfølgelig

Anmeld

10. marts 2012

Levi&LilysMor

Amandas-mor skriver:

Amanda blev godt syg af den, men det viste sig næsten med det samme.

Okay det var hurtigt!, her skete der ingenting før engang sent aften, så kunne jeg mærke han var varmere end han plejer, men natten gik godt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.