Pyha, har i andre husket det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Kamulla

jeg skulle aflevere den engang i januar.. glemte også min, men 2 dage efter underskrev jeg elektronisk, så regner helt bestemt med mine enlige ydelser ikke fratages mig, for har prøvet af aflevere nogle dage for sent før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

FrkMR

An&Jo skriver:

så synes jeg du skal ringe op til din kommune og spørge om du skulle udfylde sådan en, og så forklare du ikke har hørt noget..

Ja okay

Men hvorfor skal man det? :s

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

FrkMR skriver:

Ja okay

Men hvorfor skal man det? :s

fordi de jo skal have en bekræftelse på at man fortsat er enlig..

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

Kamulla skriver:

jeg skulle aflevere den engang i januar.. glemte også min, men 2 dage efter underskrev jeg elektronisk, så regner helt bestemt med mine enlige ydelser ikke fratages mig, for har prøvet af aflevere nogle dage for sent før..

ja jeg glemte det også i januar, og fik jo så et brev i papirform om at jeg havde til den 7 marts.. men nogengange har man bare alt for meget i hovedet til lige at huske det..

Anmeld

9. marts 2012

FrkMR

An&Jo skriver:

fordi de jo skal have en bekræftelse på at man fortsat er enlig..

Jamen kan det være fordi min søn ikke er så gammel?

Jeg fødte i slutningen af oktober?

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

FrkMR skriver:

Jamen kan det være fordi min søn ikke er så gammel?

Jeg fødte i slutningen af oktober?

det kan sagtens være ja..

Anmeld

9. marts 2012

Kamulla

An&Jo skriver:

ja jeg glemte det også i januar, og fik jo så et brev i papirform om at jeg havde til den 7 marts.. men nogengange har man bare alt for meget i hovedet til lige at huske det..

nå for søren.. så det var ekstra varslen.. hehe... men godt du fik det gjort og fik et ok og nu er jeg så selv mere rolig aldrig fedt af aflevere sådan noget for sent, som har afgørende faktor på om man kan overleve.. for er det for sent, blver det først rettet kvartalet efter ... suk

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

Kamulla skriver:

nå for søren.. så det var ekstra varslen.. hehe... men godt du fik det gjort og fik et ok og nu er jeg så selv mere rolig aldrig fedt af aflevere sådan noget for sent, som har afgørende faktor på om man kan overleve.. for er det for sent, blver det først rettet kvartalet efter ... suk

jaa, det var nemlig det.. de retter kun hver kvartal, og vi kan jo ikke gå i 3 mdr uden penge til mad..

Anmeld

9. marts 2012

Kamulla

An&Jo skriver:

jaa, det var nemlig det.. de retter kun hver kvartal, og vi kan jo ikke gå i 3 mdr uden penge til mad..

eller til husleje.. puha.. så ville jeg kun så 4000udbetalt i SU... jøsses det ville være grimt 

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

Kamulla skriver:

eller til husleje.. puha.. så ville jeg kun så 4000udbetalt i SU... jøsses det ville være grimt 

min husleje trækkes automatisk, så den ville heldigvis altid blive betalt, men det ville jo bare skabe totalt minus og kaos på kontoen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.