Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg skulle aflevere den engang i januar.. glemte også min, men 2 dage efter underskrev jeg elektronisk, så regner helt bestemt med mine enlige ydelser ikke fratages mig, for har prøvet af aflevere nogle dage for sent før..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: så synes jeg du skal ringe op til din kommune og spørge om du skulle udfylde sådan en, og så forklare du ikke har hørt noget..
så synes jeg du skal ringe op til din kommune og spørge om du skulle udfylde sådan en, og så forklare du ikke har hørt noget..
Ja okay
Men hvorfor skal man det? :s
FrkMR skriver: Ja okay Men hvorfor skal man det? :s
Kamulla skriver: jeg skulle aflevere den engang i januar.. glemte også min, men 2 dage efter underskrev jeg elektronisk, så regner helt bestemt med mine enlige ydelser ikke fratages mig, for har prøvet af aflevere nogle dage for sent før..
An&Jo skriver: fordi de jo skal have en bekræftelse på at man fortsat er enlig..
fordi de jo skal have en bekræftelse på at man fortsat er enlig..
Jamen kan det være fordi min søn ikke er så gammel?
Jeg fødte i slutningen af oktober?
FrkMR skriver: Jamen kan det være fordi min søn ikke er så gammel? Jeg fødte i slutningen af oktober?
An&Jo skriver: ja jeg glemte det også i januar, og fik jo så et brev i papirform om at jeg havde til den 7 marts.. men nogengange har man bare alt for meget i hovedet til lige at huske det..
ja jeg glemte det også i januar, og fik jo så et brev i papirform om at jeg havde til den 7 marts.. men nogengange har man bare alt for meget i hovedet til lige at huske det..
nå for søren.. så det var ekstra varslen.. hehe... men godt du fik det gjort og fik et ok og nu er jeg så selv mere rolig aldrig fedt af aflevere sådan noget for sent, som har afgørende faktor på om man kan overleve.. for er det for sent, blver det først rettet kvartalet efter ... suk
Kamulla skriver: nå for søren.. så det var ekstra varslen.. hehe... men godt du fik det gjort og fik et ok og nu er jeg så selv mere rolig aldrig fedt af aflevere sådan noget for sent, som har afgørende faktor på om man kan overleve.. for er det for sent, blver det først rettet kvartalet efter ... suk
An&Jo skriver: jaa, det var nemlig det.. de retter kun hver kvartal, og vi kan jo ikke gå i 3 mdr uden penge til mad..
jaa, det var nemlig det.. de retter kun hver kvartal, og vi kan jo ikke gå i 3 mdr uden penge til mad..
eller til husleje.. puha.. så ville jeg kun så 4000udbetalt i SU... jøsses det ville være grimt
Kamulla skriver: eller til husleje.. puha.. så ville jeg kun så 4000udbetalt i SU... jøsses det ville være grimt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128