Pyha, har i andre husket det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

An&Jo

Jeg opdagede lige her til morgen at brevet til kommunen med min underskrift om at jeg stadig er enlig lå på bordet..

F**** tænkte jeg, de skulle have haft det senest den 7 marts, og vi har nu den 9, så mig ringe op til kommunen sidde i kø i en halv time, og derefter forklare og forklare, og sikke dog en sød sagsbehandler jeg kom til at snakke med..
Jeg fik lov til at sende brevet afsted idag, og så lovede hun at der stadig var styr på mine ydelser.. Tænk hvis jeg havde mistet det ordinære tilskud, så havde jeg også mistet halvdelen af min su.. :O

Så hurra for at der findes forstående og søde sagsbehandlere på kommunen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

sandramor

aarrrrrrhhh shiiiiit altså

nu kom jeg da helt i tvivl om jeg selv havde afleveret den seddel.... i vores kommune skal de dog allerede sendes i Januar......

så blev nødt til liiiige at ringe derned og høre af

det havde jeg så heldigvis og det hele var iorden

men kom ski godt nok i tvivl der....

men jaaaaaaaaaaa hurra for at der stadig findes søde sagsbehandlere på kommunen

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

sandramor skriver:

aarrrrrrhhh shiiiiit altså

nu kom jeg da helt i tvivl om jeg selv havde afleveret den seddel.... i vores kommune skal de dog allerede sendes i Januar......

så blev nødt til liiiige at ringe derned og høre af

det havde jeg så heldigvis og det hele var iorden

men kom ski godt nok i tvivl der....

men jaaaaaaaaaaa hurra for at der stadig findes søde sagsbehandlere på kommunen

ja her var den oprindelige dato også i januar..
Der glemte jeg det dog også og så fik jeg et brev om at fristen var den 7 marts..

Jeg har SÅ travlt i øjeblikket, at jeg slet ikke ænser noget som helst, og glemmer alt.. men for dælen, hvordan skal jeg os nogensinde nå på posthuset, når jeg først er hjemme kl 17 hver dag?? Kan ikke nå det inden jeg henter min dreng, for så kommer jeg derud efter hendes lukketid, og så bliver hun sq tosset..

Det er dælme godt jeg har en fridag idag..

Godt du havde nået det.. det er træls hvis man ikke lgie har tænkt over det

Anmeld

9. marts 2012

sarahb

An&Jo skriver:

Jeg opdagede lige her til morgen at brevet til kommunen med min underskrift om at jeg stadig er enlig lå på bordet..

F**** tænkte jeg, de skulle have haft det senest den 7 marts, og vi har nu den 9, så mig ringe op til kommunen sidde i kø i en halv time, og derefter forklare og forklare, og sikke dog en sød sagsbehandler jeg kom til at snakke med..
Jeg fik lov til at sende brevet afsted idag, og så lovede hun at der stadig var styr på mine ydelser.. Tænk hvis jeg havde mistet det ordinære tilskud, så havde jeg også mistet halvdelen af min su.. :O

Så hurra for at der findes forstående og søde sagsbehandlere på kommunen..

EJ hvor dejligt!!!!!

Anmeld

9. marts 2012

FrkMR

Hvad er det for noget? :s

Jeg har ikke hørt noget fra kommunen?

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

FrkMR skriver:

Hvad er det for noget? :s

Jeg har ikke hørt noget fra kommunen?

du skulle gerne have fået et brev i din e-boks om det.. ihvertfald hvis du er enlig med barn

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

sarahb skriver:

EJ hvor dejligt!!!!!

ja det reddede lige dagen.. Så skal jeg ikke gå og bekymre mig om hvordan vi skal overleve sommeren..

Anmeld

9. marts 2012

FrkMR

An&Jo skriver:

du skulle gerne have fået et brev i din e-boks om det.. ihvertfald hvis du er enlig med barn

Det har jeg altså ikke? :s

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

FrkMR skriver:

Det har jeg altså ikke? :s

så synes jeg du skal ringe op til din kommune og spørge om du skulle udfylde sådan en, og så forklare du ikke har hørt noget..

Anmeld

9. marts 2012

sandramor

uuuhh jaaa så kan jeg bedre forstå du panikkede en smule

men ja jeg kender ski godt det med at ens hverdag er så travl og lidt hektisk til tider så et brev der er blevet lagt på bordet bare blir liggende og man så glemmer alt om det.......

Men så var det jo endnu bedre at det var en sød sagsbehandler du talte med... de er altså ikke allesammen lige øøhhhh jaaa varme....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.