Stoler ikke på min kæreste, hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg er gået hjemme siden uge 16 pga bækkenløsning.. Så laver ikke andet end at være alene.. Glæder mig ufatteligt meget til at jeg ikke skal være alene mere... 

Øv det er da os træls.. Men det er også hårdt for en partner at sku være den der oplever ting i løbet af dagen og skal høre på alt ens hormon brok når de så kommer hjem (taler af erfaring var os sygmeldt med bl fra uge 13 ca) Men kan godt forstå du glæder dig det er absolut ikke negativt ment

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Øv det er da os træls.. Men det er også hårdt for en partner at sku være den der oplever ting i løbet af dagen og skal høre på alt ens hormon brok når de så kommer hjem (taler af erfaring var os sygmeldt med bl fra uge 13 ca) Men kan godt forstå du glæder dig det er absolut ikke negativt ment

Og det ved jeg Nemlig er træls for ham.. At skal høre på mig når han kommer hjem.. Men prøver virkelig også på at være positiv og glad.. Og gøre noget ud af mig selv.. Men syntes ikke det hjælper.. På noget...

Anmeld

8. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Og det ved jeg Nemlig er træls for ham.. At skal høre på mig når han kommer hjem.. Men prøver virkelig også på at være positiv og glad.. Og gøre noget ud af mig selv.. Men syntes ikke det hjælper.. På noget...

Ja okay, ved ikke hva jeg ska sige til det. Det var mine umidlbare tanker

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja okay, ved ikke hva jeg ska sige til det. Det var mine umidlbare tanker

Nej.. Hehe.. Men tak for dit svar (: 

Anmeld

8. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Nej.. Hehe.. Men tak for dit svar (: 

Ja det var da så lidt he he

Anmeld

9. marts 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg giver ham stadigvæk meget opmærksomhed... Men efter jeg er blevet gravid, har han ikke lyst til mig.. Fordi han ikke tænder på mig.. Og syntes det ermærkeligt at have sex når der ligger et barn inde i mig.. Og det har været meget svært for mig...

ja okay det kan jeg godt se.. lidt svært at sætte sig ind i for min kæreste er stik modsat  

jeg forstår din bekymring ingen tvivl om det, men det er også svært at sige hvad du skal gøre.. så længe han stadig giver dig opmærksomhed og du giver han så ville jeg prøve alt hvad jeg kan og stole på ham.. kan jo sagtens være han bare lige skal lege lidt med drengene inden han skal være far

Anmeld

9. marts 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Hej piger... 

Mig og min kæreste har været sammen i halvanden år.. Før jeg blev gravid tog vi i byen sammen i weekenderne... Men imens jeg har været gravid (stadigvæk gravid - en uge til termin) har vi valgt vores venner fra, som fester... Og han har ikke været ret meget i byen og har faktisk ikke rigtig gidet ... Men lige pludselig vil han gerne i byen.. Jeg syntes det virker ret mærkeligt , når han ikke har haft lyst til det hele min graviditet.. ( han har selvfølgelig været sammen med drengene og drukket øl) men aldrig RIGTIG BY TUR???! Hmmm, tænker jeg... Mon han har en anden? Gider han mig ikke mere...øh... Så mange tanker går igennem mit hoved.. Kan godt være det er graviditeten som gør det... Men er blevet meget jaloux her på det sidste.. Ååhhhh syntes det er træls...Føler ikk at jeg kan stole på ham... Er så bange for at han er sammen med andre! 

Undskyld... At i skal høre på mig... Men hvad skal jeg gøre for at stole på min kæreste?? 

Jeg tror det er en helt normal følelse at sidde med, når man er højgravid og kæresten gerne vil ud alene. Mange kvinder har et enormt stort behov for redebyggeri og tryghed i graviditeten, specielt til sidst! Det oplevede jeg selv i høj grad.

Men din kæreste kan måske samtidig have et behov for at gøre nogle af de ting, han føler han ikke kan gøre så meget, når barnet er kommet. Jeg tror ikke det er fordi han pludselig har fundet en anden. Så ville han nok nærmere pludselig skulle gå til badminton, til møder eller andet.

Prøv at snakke stille og roligt med ham om dine følelser uden bebrejdelser. Det kan ofte hjælpe at få det ud og at blive imødekommet, blive holdt om og bekræftet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.