Stoler ikke på min kæreste, hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.515 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger... 

Mig og min kæreste har været sammen i halvanden år.. Før jeg blev gravid tog vi i byen sammen i weekenderne... Men imens jeg har været gravid (stadigvæk gravid - en uge til termin) har vi valgt vores venner fra, som fester... Og han har ikke været ret meget i byen og har faktisk ikke rigtig gidet ... Men lige pludselig vil han gerne i byen.. Jeg syntes det virker ret mærkeligt , når han ikke har haft lyst til det hele min graviditet.. ( han har selvfølgelig været sammen med drengene og drukket øl) men aldrig RIGTIG BY TUR???! Hmmm, tænker jeg... Mon han har en anden? Gider han mig ikke mere...øh... Så mange tanker går igennem mit hoved.. Kan godt være det er graviditeten som gør det... Men er blevet meget jaloux her på det sidste.. Ååhhhh syntes det er træls...Føler ikk at jeg kan stole på ham... Er så bange for at han er sammen med andre! 

Undskyld... At i skal høre på mig... Men hvad skal jeg gøre for at stole på min kæreste?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej piger... 

Mig og min kæreste har været sammen i halvanden år.. Før jeg blev gravid tog vi i byen sammen i weekenderne... Men imens jeg har været gravid (stadigvæk gravid - en uge til termin) har vi valgt vores venner fra, som fester... Og han har ikke været ret meget i byen og har faktisk ikke rigtig gidet ... Men lige pludselig vil han gerne i byen.. Jeg syntes det virker ret mærkeligt , når han ikke har haft lyst til det hele min graviditet.. ( han har selvfølgelig været sammen med drengene og drukket øl) men aldrig RIGTIG BY TUR???! Hmmm, tænker jeg... Mon han har en anden? Gider han mig ikke mere...øh... Så mange tanker går igennem mit hoved.. Kan godt være det er graviditeten som gør det... Men er blevet meget jaloux her på det sidste.. Ååhhhh syntes det er træls...Føler ikk at jeg kan stole på ham... Er så bange for at han er sammen med andre! 

Undskyld... At i skal høre på mig... Men hvad skal jeg gøre for at stole på min kæreste?? 

Hvis i plejer gå meget i byen også ikke har været det i knap 9måneder så tror jeg da bare det er fordi nu trænger han lige til en tur inden baby kommer Han har jo valgt dig og jeres barn så slap du bare af og glæd dig til jeres lille vidunder kommer

Anmeld

8. marts 2012

Kløver

Månsson skriver:

Hvis i plejer gå meget i byen også ikke har været det i knap 9måneder så tror jeg da bare det er fordi nu trænger han lige til en tur inden baby kommer Han har jo valgt dig og jeres barn så slap du bare af og glæd dig til jeres lille vidunder kommer

Var også min tanke, at´han lige vil slå sig lidt løs i sidste øjeblik, inden der kommer en lille en og kræver en masse

Anmeld

8. marts 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej piger... 

først og fremmest syndes jeg du skal tage det helt roligt..

her er lige lidt spørgsmål så jeg kan se om jeg kan forstår og måske prøve at forklare det jeg tror

har i sex ? jeg ved det kan være svært op til fødsel osv men det kan betyde en del..

hvordan er han over for dig når i er sammen ? stadig kærlig og omsorgsfuld ?

det kan være at han føler han lige skal brænde "hornene af" ikke sex men lige ud og kikke og hygge med vennerne da det er gået op for ham han nu skal være far lige om lidt..

det kan også være han måske føler sig lidt uden for da det er dig der bær på baby, dig der føler baby, og sikker os dig der skal på barsel..

dette kan være et forsøg på at føle sig mere værd for en kort stund..

men tænk over det  

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar (:  

Selfølgelig har han lyst til by ture , Men her til morgen havde jeg en ve som gik i sig selv... Og alligevel tager han i byen - en time væk fra mig...

Anmeld

8. marts 2012

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Tak for jeres svar (:  

Selfølgelig har han lyst til by ture , Men her til morgen havde jeg en ve som gik i sig selv... Og alligevel tager han i byen - en time væk fra mig...

Først en kæmpe krammer til dig 

Jeg tror nok jeg var flegnet (staves?) fuldstændig på ham, hvis han var taget i byen, når/hvis jeg havde termin lige om hjørnet, og specielt når det er en time væk! Han skulle skamme sig 

MajaBaby

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

først og fremmest syndes jeg du skal tage det helt roligt..

her er lige lidt spørgsmål så jeg kan se om jeg kan forstår og måske prøve at forklare det jeg tror

har i sex ? jeg ved det kan være svært op til fødsel osv men det kan betyde en del..

hvordan er han over for dig når i er sammen ? stadig kærlig og omsorgsfuld ?

det kan være at han føler han lige skal brænde "hornene af" ikke sex men lige ud og kikke og hygge med vennerne da det er gået op for ham han nu skal være far lige om lidt..

det kan også være han måske føler sig lidt uden for da det er dig der bær på baby, dig der føler baby, og sikker os dig der skal på barsel..

dette kan være et forsøg på at føle sig mere værd for en kort stund..

men tænk over det  

Jeg giver ham stadigvæk meget opmærksomhed... Men efter jeg er blevet gravid, har han ikke lyst til mig.. Fordi han ikke tænder på mig.. Og syntes det ermærkeligt at have sex når der ligger et barn inde i mig.. Og det har været meget svært for mig...

Anmeld

8. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Tak for jeres svar (:  

Hvis det nu sku ske at der kom flere så må du jo ringe til ham men ellers så nyd du er lidt alene inden længe er der ikke noget der hedder alene tid

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

MajaBaby skriver:

Først en kæmpe krammer til dig 

Jeg tror nok jeg var flegnet (staves?) fuldstændig på ham, hvis han var taget i byen, når/hvis jeg havde termin lige om hjørnet, og specielt når det er en time væk! Han skulle skamme sig 

MajaBaby

Ja, og jeg spurgte endda om han ikke nok ville blive hjemme.. Fordi jeg blev lidt sur og ked af det...Men nej ville han ikke, når han havde lovet de andre at komme.. 

Og imorgen skal han os i byen! Med hans arbejdskammerater.. Åååh..

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Hvis det nu sku ske at der kom flere så må du jo ringe til ham men ellers så nyd du er lidt alene inden længe er der ikke noget der hedder alene tid

Jeg er gået hjemme siden uge 16 pga bækkenløsning.. Så laver ikke andet end at være alene.. Glæder mig ufatteligt meget til at jeg ikke skal være alene mere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.