Anonym skriver:
Hej piger...
Mig og min kæreste har været sammen i halvanden år.. Før jeg blev gravid tog vi i byen sammen i weekenderne... Men imens jeg har været gravid (stadigvæk gravid - en uge til termin) har vi valgt vores venner fra, som fester... Og han har ikke været ret meget i byen og har faktisk ikke rigtig gidet ... Men lige pludselig vil han gerne i byen.. Jeg syntes det virker ret mærkeligt , når han ikke har haft lyst til det hele min graviditet.. ( han har selvfølgelig været sammen med drengene og drukket øl) men aldrig RIGTIG BY TUR???! Hmmm, tænker jeg... Mon han har en anden? Gider han mig ikke mere...øh... Så mange tanker går igennem mit hoved.. Kan godt være det er graviditeten som gør det... Men er blevet meget jaloux her på det sidste.. Ååhhhh syntes det er træls...Føler ikk at jeg kan stole på ham... Er så bange for at han er sammen med andre! 
Undskyld... At i skal høre på mig... Men hvad skal jeg gøre for at stole på min kæreste??
først og fremmest syndes jeg du skal tage det helt roligt..
her er lige lidt spørgsmål så jeg kan se om jeg kan forstår og måske prøve at forklare det jeg tror 
har i sex ? jeg ved det kan være svært op til fødsel osv men det kan betyde en del..
hvordan er han over for dig når i er sammen ? stadig kærlig og omsorgsfuld ?
det kan være at han føler han lige skal brænde "hornene af" ikke sex men lige ud og kikke og hygge med vennerne da det er gået op for ham han nu skal være far lige om lidt..
det kan også være han måske føler sig lidt uden for da det er dig der bær på baby, dig der føler baby, og sikker os dig der skal på barsel..
dette kan være et forsøg på at føle sig mere værd for en kort stund..
men tænk over det
Anmeld