auto stole ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

L&V

Princesspigen skriver:

sidder og kikker og drømmer lidt, er kun i 9 uge, men kom til at tænke over, kan man ikke købe en sikkerheds godkendt auto stole som de kan passe fra de er nyfødte og til og med de skal videre til auto sæde(eller hvad det hedder) ? ? ?

og et spørgsmål mere meldte sig lige mens jeg skrev her, hvorfor må små babyer ikke sidde i skrå stole ? (syndes jeg der var en der nævnte i en af mine tidliger debatter) ? ?

på forhånd tak

Det er både pga ryg og fordi deres organer bliver trygget sammen når de sidder i sådan en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

Der findes flere autostole, den første er 0-13 kg og de næste hedder 9-18 kg og 15-36 kg eller 9-36 kg. babyer og børn å kun transporteres i lift i bil, hvis de er præmature, og for små til at sidde i en autostol

Skråstole må godt bruges, bare ikke ret længe af gangen, da det ikke er godt for babys ryg, og kan hurtigt blive en babysitter, men jeg synes nu det var rart at have en skråstol, hvor baby lige kan sidde 10 min mens man er i bad, smører sig noget at spise eller lignende

ar okay.. på den måde.. tak for dine svar

Anmeld

8. marts 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Det er både pga ryg og fordi deres organer bliver trygget sammen når de sidder i sådan en

okay vildt

Anmeld

8. marts 2012

Kløver

Princesspigen skriver:

ar okay.. på den måde.. tak for dine svar

var så lidt, og tillykke med spiren

Anmeld

8. marts 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

var så lidt, og tillykke med spiren

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.