auto stole ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Princesspigen

sidder og kikker og drømmer lidt, er kun i 9 uge, men kom til at tænke over, kan man ikke købe en sikkerheds godkendt auto stole som de kan passe fra de er nyfødte og til og med de skal videre til auto sæde(eller hvad det hedder) ? ? ?

og et spørgsmål mere meldte sig lige mens jeg skrev her, hvorfor må små babyer ikke sidde i skrå stole ? (syndes jeg der var en der nævnte i en af mine tidliger debatter) ? ?

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Princesspigen

Princesspigen skriver:

sidder og kikker og drømmer lidt, er kun i 9 uge, men kom til at tænke over, kan man ikke købe en sikkerheds godkendt auto stole som de kan passe fra de er nyfødte og til og med de skal videre til auto sæde(eller hvad det hedder) ? ? ?

og et spørgsmål mere meldte sig lige mens jeg skrev her, hvorfor må små babyer ikke sidde i skrå stole ? (syndes jeg der var en der nævnte i en af mine tidliger debatter) ? ?

på forhånd tak

hold op hvor sys jeg debatterne er døde idag

Anmeld

8. marts 2012

MortilElias2010

Princesspigen skriver:

på forhånd tak

Vi har een til spædbørn hvis du er interesseret. Vi skal ikke selv bruge den da Elias for længst er vokset fra den. Den er sort/grå, brugt men i god stand og har ikke været impliceret i nogen uheld.  

Den vil kun koste dig 200kr.  

Kan lægge billede ind når jeg kommer på min bærbar senere. 

Anmeld

8. marts 2012

Princesspigen

MortilElias2010 skriver:

Vi har een til spædbørn hvis du er interesseret. Vi skal ikke selv bruge den da Elias for længst er vokset fra den. Den er sort/grå, brugt men i god stand og har ikke været impliceret i nogen uheld.  

Den vil kun koste dig 200kr.  

Kan lægge billede ind når jeg kommer på min bærbar senere. 

jeg er kun 9+2 så jeg tør ikke rigtigt købe noget endnu.. tænk nu hvis..

så istedet drømmer jeg og kikker lidt rundt på nettet og sådan.. men tak for tilbuddet  det er sødt af dig

Anmeld

8. marts 2012

MortilElias2010

Og det med skråstolen er noget med at det ikke er godt for deres rygge, men det er også afhængig af hvor lang tid du lader dit barn sidde i den. Alt med måde. 

Jeg er en af mange der har siddet i en som lille og som intet fejler 

Anmeld

8. marts 2012

MortilCilas

Det med skråstole er fordi det ikke er sundt for deres ryg at sidde i den stillig i mere end 30 min af gangen og helst kun 1 gang om dagen. Det samme gælder babyautostolen

Anmeld

8. marts 2012

Princesspigen

MortilElias2010 skriver:

Og det med skråstolen er noget med at det ikke er godt for deres rygge, men det er også afhængig af hvor lang tid du lader dit barn sidde i den. Alt med måde. 

Jeg er en af mange der har siddet i en som lille og som intet fejler 

jeg ved ikke hvor meget jeg har siddet i dem men har selv skæv ryg(født med dog)

men mine mindre brødre der har siddet en del i dem har ingen problemer..

Anmeld

8. marts 2012

MortilElias2010

Princesspigen skriver:

jeg er kun 9+2 så jeg tør ikke rigtigt købe noget endnu.. tænk nu hvis..

så istedet drømmer jeg og kikker lidt rundt på nettet og sådan.. men tak for tilbuddet  det er sødt af dig

Ah ja, det forstår jeg jo egentligt godt. Og det var så lidt  Ville gerne sige jeg beholdt den til du var sikker meeen...  Den står bare og fylder herhjemme så ville lige gøre opmærksom på den 

Anmeld

8. marts 2012

Princesspigen

MortilElias2010 skriver:

Ah ja, det forstår jeg jo egentligt godt. Og det var så lidt  Ville gerne sige jeg beholdt den til du var sikker meeen...  Den står bare og fylder herhjemme så ville lige gøre opmærksom på den 

det er os helt okay og syndes det er sødt af dig og nej klart hvis du kan komme af med den skal du da det  

Anmeld

8. marts 2012

Kløver

Der findes flere autostole, den første er 0-13 kg og de næste hedder 9-18 kg og 15-36 kg eller 9-36 kg. babyer og børn å kun transporteres i lift i bil, hvis de er præmature, og for små til at sidde i en autostol

Skråstole må godt bruges, bare ikke ret længe af gangen, da det ikke er godt for babys ryg, og kan hurtigt blive en babysitter, men jeg synes nu det var rart at have en skråstol, hvor baby lige kan sidde 10 min mens man er i bad, smører sig noget at spise eller lignende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.