Fik et fjernet i 2004 eller 2005, kan ikke lige huske det. Vi havde prøvet i 14 mdr da jeg blev gravid og var oven ud lykkelig. Men scanningen viste den var død deriden og fik den fjernet kl 1 om natten kirurkisk samme nat. Ville ALDRIG selv vælge den medicinske, har simpelthen næsten kun hørt dårlige ting om det.
Min oplevelse af den andne måde var at det var noget lort, men at det var den mest humane måde at gøre det på. At sove sig fra det hele.
Har også haft en spantan abort, men der kom det hele heldigvis ud af sig selv, det var en lettelse for mig ikke at skulle til udksrabning igen.
Dét sker bare fordi, der er en ideelle forklaringer på hvorfor det lige var dig..eller hvorfor det var mig...2 gange. Sådan er det desværre bare og man må gøre sit bedste for at komme over det rigtige trælse tidspunkt og op på hesten igen.
Har 2 lækre unger nu men har været gravid 4 gange, så tænker jeg sikkert vil opleve endnu en abort hvis vi skal have nr 3...desværre. Men så ved jeg det da på forhånd, at chancerne for at det vil ske er store.
HVer 4 graviditet bliver aldrig til et levedygtigt barn, så du er bestemt ikke alene i verden:-)
Anmeld