Ufrivillig abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

Mikkelmusen

Mullemus skriver:

Stort tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

NaFe

ihhh stort tillykke..vor er det bare dejligt a læse....

Anmeld

23. oktober 2009

Valle81

Hejsa:0)

Vil bare ønske dig hjertelig tillykke....

har et barn fra tidligere, men da jeg fandt min nye kæreste, var vi igennem to SA før det lykkedes for os. Så forstår alle dine følelser:0)

Idag venter vi os igen er idag 19+4:0)

Endnu engang hjertelig tillykke:0)

Christina

Anmeld

23. oktober 2009

Muffinmus

Ja, jeg har prøvet den kirurgiske og den kan klart anbefales, man sover igennem hele oplevelsen og vågner op og så er det overstået.

Man kan desværre gå rigtig længe med et dødt foster. Mit blev også kun opdaget pga scannning og det var et chok at vide man havde noget dødt inde i sig i stedet for et lille levende foster.

Men man kommer videre og hopper på hesten igen, det er man jo nødt til

. Hos os gik der desværre 2 efter efter min udskrabning, men det havde intet med det at gøre. Fik i øvrigt underlivsbetændelse af udskrabningen, men det gik over da jeg fik behandling

Efter min SA blev jeg dog lyn hurtigt gravid igen, så det kan gå begge veje.

Håber det bedste for jer nu, det går som regel altid meget bedre 2 gang

Anmeld

23. oktober 2009

DL

Mullemus skriver:

stort tillykke med du er gravid igen :0)

Anmeld

25. april 2010

Mullemus

Nu er det igen længe siden, at jeg har været på, men kan fortælle, at min graviditet gik godt, og jeg d. 12. marts 2010 fødte en lille prinsesse Mathilde:0) Hun vejede 3592g og målte 52cm. Hun er en rigtig lille guld klump, der stor trives.

Fødslen tog ca. ½ time:0)

Anmeld

25. april 2010

LinLin

Mullemus skriver:

Nu er det igen længe siden, at jeg har været på, men kan fortælle, at min graviditet gik godt, og jeg d. 12. marts 2010 fødte en lille prinsesse Mathilde:0) Hun vejede 3592g og målte 52cm. Hun er en rigtig lille guld klump, der stor trives.

Fødslen tog ca. ½ time:0)

Stort tillykke med datteren!

Jeg har først læst hele historien nu. Var igennem SA i november (min medicinske abort gik dog heldigvis meget bedre end din!)- blev gravid igen i dec og er nu 20+3

Anmeld

25. april 2010

Muffinmus

Fik et fjernet i 2004 eller 2005, kan ikke lige huske det. Vi havde prøvet i 14 mdr da jeg blev gravid og var oven ud lykkelig. Men scanningen viste den var død deriden og fik den fjernet kl 1 om natten kirurkisk samme nat. Ville ALDRIG selv vælge den medicinske, har simpelthen næsten kun hørt dårlige ting om det.

Min oplevelse af den andne måde var at det var noget lort, men at det var den mest humane måde at gøre det på. At sove sig fra det hele.

Har også haft en spantan abort, men der kom det hele heldigvis ud af sig selv, det var en lettelse for mig ikke at skulle til udksrabning igen.

Dét sker bare fordi, der er en ideelle forklaringer på hvorfor det lige var dig..eller hvorfor det var mig...2 gange. Sådan er det desværre bare og man må gøre sit bedste for at komme over det rigtige trælse tidspunkt og op på hesten igen.

Har 2 lækre unger nu men har været gravid 4 gange, så tænker jeg sikkert vil opleve endnu en abort hvis vi skal have nr 3...desværre. Men så ved jeg det da på forhånd, at chancerne for at det vil ske er store.

HVer 4 graviditet bliver aldrig til et levedygtigt barn, så du er bestemt ikke alene i verden:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.