Hvordan opbevarer I pølsehorn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan opbevarer I pølsehorn ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

38.699 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Maja_4000

Ja .. Der behøves nok ikke nogen forklaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

TeamRocket

Køleskabet. Der er jo kød i

Anmeld

8. marts 2012

Kofoed.

De er normalt spist inden de er helt kolde, men tror faktisk jeg plejer havde dem ved stue temperatur, ikke smart når der er kød i, hm.

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Førhen lagde jeg dem bare på bordet.. Men er nu begyndt at putte dem i køleren.: Da kæresten nævnte det. Havde bare ikke tænkt over det

Anmeld

8. marts 2012

Mira0911

I køleskabet.. 

Anmeld

8. marts 2012

Team Putte

Maja_4000 skriver:

Synes de bliver tørre i køleskabet

Opbevarer dem normalt i bryggerset hvor der er køligt og er det ikke muligt (F.eks. om sommeren) så ryger de i køleskabet alligevel.. Har ik oplevet det har givet problemer bare de ik ligger mange dage, det plejer ik at være noget problem at få dem spist 

Anmeld

8. marts 2012

Isabella_mor

i fryseren hvis de ikke bliver spist, så kan de varmes op stille og roligt og så er de som nybagte... 

bager dog ikke så tit

Anmeld

8. marts 2012

sarahb

Jeg laver altid mini pølsehorn med coktail pølser, meger sjovere for ungerne og ikke rester over alt
Så her bliver de små dejlige pølsehorn spist op!

Anmeld

8. marts 2012

MorTil4<3

Maja_4000 skriver:

forklaring alligevel

her når jeg har lavet dem så får de lov at køle af på en rist, så stopper jeg dem i pose og lukker den til og så ligger de på køkkenbordet . .

laver typisk en 25 stk af gangen såde er spist inden for 3-4 dage , så de er mest bløde og lækre når de har ligget i stuetemperatur

Anmeld

8. marts 2012

l.kjoeller

Hvis jeg laver mange fryser jeg dem og tager op løbende da de hurtigt bliver tørre på køl. Normalt når det er brødvarer har jeg det ved stue temperatur da spisekvaliteten er bedst der, men når der er kød i vil jeg ikke have det ved stuetemperatur. Hvis de bliver tørre på køl så lun dem. Reverserer krystaliseringsprocessen. ( undskyld fagsprog men er miljøskadet hi hi)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.