Vægt og højde til 1 års vaccinen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Aisha skriver:

Ja, det er heller ikke ret meget. Jeg er egentlig tilfreds synes at de børn/baby'er der er i min søns vuggestue er ret buttede! og det ønsker jeg ikke for min søn. Ved selv hvordan det føles og være tyk.

Nej, vi har heller aldrig haft en dreng med elastik'er eller lign. og det bliver han aldrig. Idag er han jo 3½ år, 104 cm og 11,1 kg.

Ved også at lillepigen i maven ligger under kurven, men følger sin egen. Så heller ingen zumu bryder denne gang.

Frederic er også den slim'este på hans stue ud af 19 andre børn. Men han trives og udvikler sig og det er vigtigste... Han er blot ikke så stærk som de andre, har større søvnbehov. Men ellers er han med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Snartmortil3

Aisha skriver:

Det går i stå når de fylder 1 år cirka. Min Søn er 18 måneder og har ikke vokset ret meget efter han fyldte 1 år. Han er 82 høj og 10,5 kilo-

Okay - Men min søn vejer også over 10,5 kg - 7 mdr gammel

Anmeld

14. marts 2012

Snartmortil3

Mor til Frederic skriver:

Nej, vi har heller aldrig haft en dreng med elastik'er eller lign. og det bliver han aldrig. Idag er han jo 3½ år, 104 cm og 11,1 kg.

Ved også at lillepigen i maven ligger under kurven, men følger sin egen. Så heller ingen zumu bryder denne gang.

Frederic er også den slim'este på hans stue ud af 19 andre børn. Men han trives og udvikler sig og det er vigtigste... Han er blot ikke så stærk som de andre, har større søvnbehov. Men ellers er han med.

Hold da op! Det er lige før jeg tror at min søn på 7 mdr, vejer mere end din på 3½ år

Anmeld

14. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

110811 skriver:

Hold da op! Det er lige før jeg tror at min søn på 7 mdr, vejer mere end din på 3½ år

Skidt da med det, er 110% sikker på de er lige elsket af den grund... Vægt er blot nogle tal - det er hele deres helhed man bør/skal kigge på...

Vi ved også hvorfor han ikke er større og han bliver fulgt af fagfolk, så der er styr på det..

Anmeld

15. marts 2012

Snartmortil3

Mor til Frederic skriver:

Skidt da med det, er 110% sikker på de er lige elsket af den grund... Vægt er blot nogle tal - det er hele deres helhed man bør/skal kigge på...

Vi ved også hvorfor han ikke er større og han bliver fulgt af fagfolk, så der er styr på det..

ja jeg synes jo at min søn er den lækreste baby i verden med de dejligste tykke lår og mange elastikker og selvf meget runde kinder ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.