Vægt og højde til 1 års vaccinen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Janni.

Så kan jeg svare dig.

Silas vejer 11 kg og er 80 cm høj. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Snartmortil3

Er min søn bare gigantisk eller hvad? Han vejer mere end de fleste af dem der har svaret, og han er kun 7 mdr..

Anmeld

12. marts 2012

Frk Mig

Til Noah's 1 års undersøgelse vejede han 8,5 kg og var 74 cm .. 

Anmeld

12. marts 2012

Silas&Mille

Mener Silas var 79 cm og vejede 10,3 kg

Anmeld

12. marts 2012

B&J

Daniel var

77cm høj

8,9kg

Anmeld

12. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
110811 skriver:

Er min søn bare gigantisk eller hvad? Han vejer mere end de fleste af dem der har svaret, og han er kun 7 mdr..

Det går i stå når de fylder 1 år cirka. Min Søn er 18 måneder og har ikke vokset ret meget efter han fyldte 1 år. Han er 82 høj og 10,5 kilo-

Anmeld

12. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Aisha skriver:

Det går i stå når de fylder 1 år cirka. Min Søn er 18 måneder og har ikke vokset ret meget efter han fyldte 1 år. Han er 82 høj og 10,5 kilo-

Det er nemlig rigtigt..

De siger gerne at de som normal skal vokse ca. 25 cm det 1. leveår og ca. 12 cm på 2. leveår. Ca. 6 cm på 3. leveår.

Her gik han en smule for meget i stå og var 'kun' 90 cm og stadig 9,9 kg ved 2 års undersøgelsen.

Anmeld

12. marts 2012

Maja88

9kg og 77cm

Anmeld

12. marts 2012

Sara.

110811 skriver:

Børn er jo forskellige og skal følge forskellige vægtøgninger alt efter fødselsvægt osv... og så kan sygdom og alt muligt jo spille ind.

Til trådstarter: Nor var 78 cm og 9 kg :-) D.24 skal han til 2 års undersøgelse, er spændt på hvad vægt og højde siger der

Anmeld

12. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mor til Frederic skriver:

Det er nemlig rigtigt..

De siger gerne at de som normal skal vokse ca. 25 cm det 1. leveår og ca. 12 cm på 2. leveår. Ca. 6 cm på 3. leveår.

Her gik han en smule for meget i stå og var 'kun' 90 cm og stadig 9,9 kg ved 2 års undersøgelsen.

Ja, det er heller ikke ret meget. Jeg er egentlig tilfreds synes at de børn/baby'er der er i min søns vuggestue er ret buttede! og det ønsker jeg ikke for min søn. Ved selv hvordan det føles og være tyk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.