Anonym skriver:
Det kan godt være det er det..
Synes bare det er svært når den følelse kommer, at jeg savner noget liv. Jeg ved også at jeg er rigtig strid ved ham en gang imellem, og en gang imellem tænker jeg om vi bare skal opgive. Min søn skal bare ikke vokse op med forældre der altid skændes
Så hellere at hans forældre har et sundt forhold hver for sig
Men elsker ham jo bare så højt! Samtidig med at jeg bare trænger til at prøve noget nyt.. Åh det er så svært
Jeg kan virkelig godt følge dig..
Jeg har/står selv lidt i det samme.. Jeg har så bare valgt og håbe på det bedste og kæmpe mig vej gennem de triste og grå dage..
Jeg lider af angst og pga. det rammes jeg af depression i tide og utide..
Jeg har dage hvor alt bare er lige gyldigt, hvor jeg er træt af alt, kæresten er irriterende og skal ikke kigge forkert på mig 1 gang før jeg føler jeg har lyst til at råbe ham ind i hoved.. Og alt for ofte føler jeg ikke jeg kan tale med ham.. Fordi forsøger man så kan jeg ligeså godt tale til en dør, fordi hans ting er vigtigere end alt andet, og jeg blir så ked af det..
Men jeg fik hjælp ude fra, til og slå igennem og banke i bordet og trænge igennem til ham det har hjulpet rigtig meget.
Ved godt det er svært når en depression har sit tag omkring en og alt bare er gråt, men som jeg fik af vide, tænk positivt, ved godt man står og tænker, JA KLART.. Det er sku lettere sagt en gjort..
Men et råd, tal med din læge om hjælp.. Det gjorde jeg.

Jeg håber virkelig du kommer oven på og finder en løsning som passer jer begge. så i (som du selv skriver) får et sundt og godt liv.
Anmeld