jeg hader det :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

malo

God bedring med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Caroline86

Lou87 skriver:

Kunne ikk gå uden et
Jeg blir selv meget hurtigt bekymret, og det er sådan en forfærdelig hjerteknusende følelse når de små pus er syge!

OH! jeg kom forbi din profil.... og jeg er jo gået glip af noget!
Single ?? hvad er der dog sket - hvis man må spørge? troede i var gode sammen.. håber du er ok.

du må skam gerne spørge

Daniel smuttede 6 dage inden jul! Søndag aften (18. december), 22.15, meldte han ud at han ikke elsker mig som kæreste længere, ikke har lyst til at kæmpe for forholdet og dagen efter flyttede han! SLAM.. og glædelig jul

Vi er skiltes som venner og taler fint, forsøger at samarbejde om Laura (selvom det ikke altid går helt nemt), men jeg vil nok altid have svært ved at forholde mig til det han har gjort (særligt vore historie taget i betragtning)... Jeg har det (som regel) rigtigt godt og er helt afklaret med at det ikke skulle være ham og mig - han fortjener mig ikke

Anmeld

7. marts 2012

bullerbassen

Caroline86 skriver:

præcis den med hosten og vejrtrækningen... FØJ.... Lauras tur med falsk strubehoste, blå læber, hiven efter vejret osv.... jeg kan bare ikke have det! Selvom de lynhurtigt fik hjulpet hende på hospitalet var turen derind skrækkelig

Det er ganske simpelt skrækkeligt ...

Vi har begge de sådan herhjemme nu , når Silas er syg sover han hos os ( i weekend sengen , da han ikke vil sove i vores seng )

Vi vil bare kunne høre ham. Håber så meget hun hurtig kommer ovenpå igen.

Anmeld

7. marts 2012

Caroline86

bullerbassen skriver:

Det er ganske simpelt skrækkeligt ...

Vi har begge de sådan herhjemme nu , når Silas er syg sover han hos os ( i weekend sengen , da han ikke vil sove i vores seng )

Vi vil bare kunne høre ham. Håber så meget hun hurtig kommer ovenpå igen.

Laura sov ved siden af mig i dobbeltsengen i nat... jeg skulle bare have hende så tæt på som muligt

Anmeld

7. marts 2012

Caroline86

tak for alle Jeres kram, piger

Anmeld

7. marts 2012

Lou87

Caroline86 skriver:

du må skam gerne spørge

Daniel smuttede 6 dage inden jul! Søndag aften (18. december), 22.15, meldte han ud at han ikke elsker mig som kæreste længere, ikke har lyst til at kæmpe for forholdet og dagen efter flyttede han! SLAM.. og glædelig jul

Vi er skiltes som venner og taler fint, forsøger at samarbejde om Laura (selvom det ikke altid går helt nemt), men jeg vil nok altid have svært ved at forholde mig til det han har gjort (særligt vore historie taget i betragtning)... Jeg har det (som regel) rigtigt godt og er helt afklaret med at det ikke skulle være ham og mig - han fortjener mig ikke

Okay  og ja "glædelig" jul ska jeg da li love for

Nu kender jeg ikke "jeres historie" nu du skriver sådan, men lyder som om i har været meget nære og så er det sku også mærkeligt med barn og alt muligt ... at han bare smutter!

Ikk for at jokke i noget - men det ikk pga der var en anden ?
For synes det lyder meget brat! Man burde mene man ville arbejde lidt mere for det når man også havde et barn og ikk "bare" sådan gi op.

Men er glad for du tænker sådan - for nej han fortjener dig ikke så
Godt du er ovenpå trods alt. Hva sagde familierne ??

Anmeld

7. marts 2012

Hvem?

Caroline86 skriver:

Laura er syg...

hun vågnede med 40 (39.8) i feber, hun græder og siger hun har ondt, hun har svært ved at trække vejret, hendes hvilepuls ligger lige omkring 90, hun hoster, hvæser og hendes vejrtrækning er overfladisk og hakkende...

Jeg ringede og bad om en akut tid hos lægen (Laura har allerede en lang sygehistorie bag sig og har stadig problemer med sine luftveje efter mæsligerne) og fik en tid 11.40 (!!!!!)...

De var 2 læger om at undersøge hende, kiggede hals, ører, trykkede på maven og lyttede på hendes lunger. Begge fandt en mislyd på hendes lunger, men mislyden var ens på begge sider hvilket er atypisk for lungebetændelse. Hun fik taget crp - negativ!

Vi blev sendt hjem med "VIRUS" stemplet og jeg fik besked på at reagere omgående hvis hun får det værre... Jeg bar min helt slappe, hvæsende troldepigen hvis og lagde hende i seng... nu sidder jeg her! Ved ikke hvad jeg skal tænke og mene! Jeg græder og er bange. Hvad hvis hun bliver blå igen? hvad hvis jeg ikke hører hende hvis hun ikke kan få vejret? hvad nu hvis............

Jeg hader det! Jeg bliver så bange Bange for at miste hende! Kan ikke tåle at tænke på hvor tæt på jeg har været før og jeg ved det er irrationelt at blive SÅ bange når hun fejler noget så relativt ufarligt og normalt... men... der kan bare ske så meget......

Kender det al for godt, man sidder helt magtesløs og føler sig mutters alene i verden, jeg håber at Laura snart er super-duper klar igen

Rigtig go bedring til Laura og ikke mindst dig

Anmeld

7. marts 2012

Caroline86

Lou87 skriver:

Okay  og ja "glædelig" jul ska jeg da li love for

Nu kender jeg ikke "jeres historie" nu du skriver sådan, men lyder som om i har været meget nære og så er det sku også mærkeligt med barn og alt muligt ... at han bare smutter!

Ikk for at jokke i noget - men det ikk pga der var en anden ?
For synes det lyder meget brat! Man burde mene man ville arbejde lidt mere for det når man også havde et barn og ikk "bare" sådan gi op.

Men er glad for du tænker sådan - for nej han fortjener dig ikke så
Godt du er ovenpå trods alt. Hva sagde familierne ??

det med om der var en anden var også min (og alle andres) første tanke, men det siger han der ikke er, jeg stoler på ham og synes umiddelbart heller ikke der er noget der tyder på han bruger krudt på andet end sit job

Jeg har ikke hørt ret meget fra hans familie, men min familie var ligeså chokeret som jeg var... Og vrede! Jeg har faktisk ikke været vred på ham... gik direkte fra chok til "det kommer han sgu nok til at fortryde" så vreden sprang jeg over hihi...

Anmeld

7. marts 2012

bullerbassen

Caroline86 skriver:

Laura sov ved siden af mig i dobbeltsengen i nat... jeg skulle bare have hende så tæt på som muligt

Kender det  God bedring med hende

Anmeld

7. marts 2012

Lou87

Caroline86 skriver:

det med om der var en anden var også min (og alle andres) første tanke, men det siger han der ikke er, jeg stoler på ham og synes umiddelbart heller ikke der er noget der tyder på han bruger krudt på andet end sit job

Jeg har ikke hørt ret meget fra hans familie, men min familie var ligeså chokeret som jeg var... Og vrede! Jeg har faktisk ikke været vred på ham... gik direkte fra chok til "det kommer han sgu nok til at fortryde" så vreden sprang jeg over hihi...

Okay spøjst, men måske han bare fik et desperat behov for pusterum.

Og haha hvor er du sej  thats the spirit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.