Laura er syg...
hun vågnede med 40 (39.8) i feber, hun græder og siger hun har ondt, hun har svært ved at trække vejret, hendes hvilepuls ligger lige omkring 90, hun hoster, hvæser og hendes vejrtrækning er overfladisk og hakkende...
Jeg ringede og bad om en akut tid hos lægen (Laura har allerede en lang sygehistorie bag sig og har stadig problemer med sine luftveje efter mæsligerne) og fik en tid 11.40 (!!!!!)...
De var 2 læger om at undersøge hende, kiggede hals, ører, trykkede på maven og lyttede på hendes lunger. Begge fandt en mislyd på hendes lunger, men mislyden var ens på begge sider hvilket er atypisk for lungebetændelse. Hun fik taget crp - negativ!
Vi blev sendt hjem med "VIRUS" stemplet og jeg fik besked på at reagere omgående hvis hun får det værre... Jeg bar min helt slappe, hvæsende troldepigen hvis og lagde hende i seng... nu sidder jeg her! Ved ikke hvad jeg skal tænke og mene! Jeg græder og er bange. Hvad hvis hun bliver blå igen? hvad hvis jeg ikke hører hende hvis hun ikke kan få vejret? hvad nu hvis............
Jeg hader det! Jeg bliver så bange
Bange for at miste hende! Kan ikke tåle at tænke på hvor tæt på jeg har været før og jeg ved det er irrationelt at blive SÅ bange når hun fejler noget så relativt ufarligt og normalt... men... der kan bare ske så meget......
Anmeld