Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Monica P skriver: Flæskesteg stemmer jeg også på :-)
Flæskesteg stemmer jeg også på :-)
Flæskesteg gider han heller ikke han havde set noget klamt i super best, og har pt mareridt om flæseksteg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Mit første bud var medister ( da jeg læste overskriften ) Ellers Frikadeller And - andebryst Flæskesteg
Mit første bud var medister ( da jeg læste overskriften )
Ellers
Frikadeller
And - andebryst
Flæskesteg
Ja og jeg har endda meget lyst til medister
Men kan være det er nødt til at være det sædvanlige.. Frikadeller --
AalborgPigen skriver: Det har jeg nemlig lyst til.. Kæresten kan ikke lide medister... Har i andre forslag ? Jeg kan komme i tanke om frikadeller
Det har jeg nemlig lyst til..
Kæresten kan ikke lide medister... Har i andre forslag ?
Jeg kan komme i tanke om frikadeller
Frikadeller, svinekotelletter, Flæskesteg, forloren hare.
SaNiNa skriver: Kamsteg, and, nakkesteg åååh sådan en kamsteg når det er så koldt ville da være vildt lækkert med bune kartofler
Kamsteg, and, nakkesteg
åååh sådan en kamsteg når det er så koldt ville da være vildt lækkert med bune kartofler
Kamsteg kunne jeg bare så godt spise. Men manden har set et eller andet ulækkert i super best med mug.. så han har ik lyst til det
Mor-til-asta-09 skriver: Frikadeller, svinekotelletter, Flæskesteg, forloren hare.
Årh forloren hare elsker jeg også.. jeg har nu mest lyst til flæskesteg
Heheh Også mig selv
Turtles skriver: Hakkebøf??
Hakkebøf??
Hakkebøf og rødkål??
AalborgPigen skriver: Ja og jeg har endda meget lyst til medister Men kan være det er nødt til at være det sædvanlige.. Frikadeller --
Hvis du åbner medisteren kan du klemme fars ud og lave frikadeller til manden, slå knude på tarmen igen og lave medister til dig selv
AalborgPigen skriver: Årh forloren hare elsker jeg også.. jeg har nu mest lyst til flæskesteg
Hehe ja men hvis nu kæresten ikke vil have det så er forloren hare et godt valg
Team Putte skriver: Hvis du åbner medisteren kan du klemme fars ud og lave frikadeller til manden, slå knude på tarmen igen og lave medister til dig selv
Ej det var da skide smart.. Det har jeg aldrig tænkt over.. Har du prøvet det ? Smager det godt ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128