Min hjemmelavede hjemmeside

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Mor Christa

KittyGirl skriver:

Nej, at jeg ikke er kommet videre end til frontpage, kan ikke finde ud af det html osv.

jeg har en hjemmeside, og eget domæne... men synes bare mit "design" er så feeeeesent... Kunne godt tænke mig det blev lidt/MEGET mere lækkert ... moderne

Ah ja - jeg så lige din hjemmeside
Den kan man sagtens lave rigtig fed Helt sikkert! Vil da gerne hjælpe ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

Lyserød ...

Meget lyserødt

Anmeld

6. marts 2012

Ryberg

MissChrista skriver:

Ah ja - jeg så lige din hjemmeside
Den kan man sagtens lave rigtig fed Helt sikkert! Vil da gerne hjælpe ..

Du kan godt se hvad jeg mener ikk?

Også derfor jeg ikke kommer videre med den og ikke får lavet noget med den....

Synes den er røv syg...

Men hvad skulle det koste at få lidt hjælp?

Anmeld

6. marts 2012

Mor Christa

serinasmor skriver:

kan jo oss kun se designet men synes det ser godt ud

og det er jo mega svært at få de rigtige kasser til at stå der hvor man gerne vil have det   - var der nogen der sagde jeg bare skulle holde mig til at lave design til tryk

jeg er til gengæld 10000 gange bedre til at lave design og (måske aller mest) coding.. ;P Man skal bare lige sættes ordentligt ind i det - så kører det derud af
Arbejder du selv med sådan noget ?

Anmeld

6. marts 2012

Mor Christa

KittyGirl skriver:

Du kan godt se hvad jeg mener ikk?

Også derfor jeg ikke kommer videre med den og ikke får lavet noget med den....

Synes den er røv syg...

Men hvad skulle det koste at få lidt hjælp?

Joo, kan godt forstå du gerne vil ha' det lavet lidt om
Men hvis du ingen kendskab har til HTML synes jeg altså det er gået rigtig godt!!

Hvilket program har du lavet det i?

Hvad havde du forestillet dig jeg skulle lave? vi kunne jo snakke om hvilke farver, logo, billeder og funktioner du gerne vil ha' på hjemmesiden , så kan jeg fiske det til en super pris - jeg skal jo ikke ha' vildt meget når jeg ikke er færdiguddannet endnu bare lige så jeg får lidt for de timer jeg putter i projektet ..

Anmeld

6. marts 2012

Ryberg

MissChrista skriver:

Joo, kan godt forstå du gerne vil ha' det lavet lidt om
Men hvis du ingen kendskab har til HTML synes jeg altså det er gået rigtig godt!!

Hvilket program har du lavet det i?

Hvad havde du forestillet dig jeg skulle lave? vi kunne jo snakke om hvilke farver, logo, billeder og funktioner du gerne vil ha' på hjemmesiden , så kan jeg fiske det til en super pris - jeg skal jo ikke ha' vildt meget når jeg ikke er færdiguddannet endnu bare lige så jeg får lidt for de timer jeg putter i projektet ..

Jeg har meget lidt kendskab til html ... kombinerer det lidt med frontpage.. men kan ikke finde ud af at lave et ordentligt grafisk design

Jeg finder lige konkret ud af hvad jeg gerne vil have, tema farver osv. så skriver jeg til dig over en pb

Anmeld

6. marts 2012

Mor Christa

KittyGirl skriver:

Jeg har meget lidt kendskab til html ... kombinerer det lidt med frontpage.. men kan ikke finde ud af at lave et ordentligt grafisk design

Jeg finder lige konkret ud af hvad jeg gerne vil have, tema farver osv. så skriver jeg til dig over en pb

Lyder super fint !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.