Min hjemmelavede hjemmeside

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Mor Christa

Heej piger..
Se mit sidste projekt Vi skal aflevere den på fredag i design.
Opgaven var, at vi skulle gå sammen to og to, og så skulle vi lave en hjemmeside til hinanden. Hende jehg var sammen med, bestemte så, at hendes hjemmeside skulle hedde "Pink Paint" og KUN indeholde lyserød maling..
Jesus Christus! Og jeg er altså ikke vildt meget til lyserød haha.

Men det her blev resultatet.. Er lidt ked af, at jeg ikke lige har et webhotel til at kunne ligge hjemmesiden ud i cyberspace, så I rigtig kunne se de fede effekter og sådan.

F.eks., der hvor I kan se et billede, er der faktisk et slideshow med en masse fede billeder, og når man kører musen henover menubaren, så skifter skriftfarven osv osv..

Men ja, her er der da et intryk af hvordan den ser ud ;D Hvad synes I ?
Pinky pink pink??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Mor Christa

Øv.. den forsvandt med det samme

Anmeld

6. marts 2012

Maja_4000

Det ser rigtig fint ud Hehe

Anmeld

6. marts 2012

serinasmor

MissChrista skriver:

Heej piger..
Se mit sidste projekt Vi skal aflevere den på fredag i design.
Opgaven var, at vi skulle gå sammen to og to, og så skulle vi lave en hjemmeside til hinanden. Hende jehg var sammen med, bestemte så, at hendes hjemmeside skulle hedde "Pink Paint" og KUN indeholde lyserød maling..
Jesus Christus! Og jeg er altså ikke vildt meget til lyserød haha.

Men det her blev resultatet.. Er lidt ked af, at jeg ikke lige har et webhotel til at kunne ligge hjemmesiden ud i cyberspace, så I rigtig kunne se de fede effekter og sådan.

F.eks., der hvor I kan se et billede, er der faktisk et slideshow med en masse fede billeder, og når man kører musen henover menubaren, så skifter skriftfarven osv osv..

Men ja, her er der da et intryk af hvordan den ser ud ;D Hvad synes I ?
Pinky pink pink??

du er da helt sej til det der html

hvad læser du ?

Anmeld

6. marts 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det ser rigtig fint ud Hehe

Lyserød ...

Anmeld

6. marts 2012

Mor Christa

serinasmor skriver:

du er da helt sej til det der html

hvad læser du ?

Jeg er nu ikke vildt øvet endnu, men jeg læser MultiMedia design med henblik på at læse web-development bagefter

Anmeld

6. marts 2012

Ryberg

WOW.... Lige præcis sådan noget jeg ville ønske jeg kunne lave.. jeg sidder stadig fast i frontpage

Hvad koster du? altså til at lave et design

Anmeld

6. marts 2012

Mor Christa

KittyGirl skriver:

WOW.... Lige præcis sådan noget jeg ville ønske jeg kunne lave.. jeg sidder stadig fast i frontpage

Hvad koster du? altså til at lave et design

Du mener at du ikke kan linke siderne sammen eller? Hvis du mener, at du sidder fast i frontpage . .

Puha, hvad jeg koster ;P Det ved jeg ikke - har kun lavet enkelte hjemmesider til folk så har slet ikke styr på hvad jeg synes jeg skal tage for det :O Men hvad har du i tankerne da ?

Anmeld

6. marts 2012

Ryberg

MissChrista skriver:

Du mener at du ikke kan linke siderne sammen eller? Hvis du mener, at du sidder fast i frontpage . .

Puha, hvad jeg koster ;P Det ved jeg ikke - har kun lavet enkelte hjemmesider til folk så har slet ikke styr på hvad jeg synes jeg skal tage for det :O Men hvad har du i tankerne da ?

Nej, at jeg ikke er kommet videre end til frontpage, kan ikke finde ud af det html osv.

jeg har en hjemmeside, og eget domæne... men synes bare mit "design" er så feeeeesent... Kunne godt tænke mig det blev lidt/MEGET mere lækkert ... moderne

Anmeld

6. marts 2012

serinasmor

MissChrista skriver:

Jeg er nu ikke vildt øvet endnu, men jeg læser MultiMedia design med henblik på at læse web-development bagefter

kan jo oss kun se designet men synes det ser godt ud

og det er jo mega svært at få de rigtige kasser til at stå der hvor man gerne vil have det   - var der nogen der sagde jeg bare skulle holde mig til at lave design til tryk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.